Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pliki Destiny 2 w wersji PC ujawniają szczegóły na temat DLC

Powracające lokacje i nie tylko.

Pliki strzelanki Destiny 2 w wersji PC zostały już rozpakowane i przeanalizowane przez dociekliwych graczy - mniej niż 24 godziny po premierze nowej odsłony.

Niewykorzystane obecnie linie dialogowe opublikowano w serwisie Reddit, co pozwala snuć przypuszczenia na temat przyszłych dodatków DLC, powracających lokacji, wydarzeń i postaci.

Uwaga na spoliery poniżej!

Pierwszy dodatek do Destiny 2 nazywa się Klątwa Ozyrysa, co ujawniono już we wrześniu tego roku. Premiera w grudniu, z wizytą na Merkurym.

„Wykopane” pliki dźwiękowe obejmują nawiązania do tytułowego Warlocka imieniem Osiris, latarni morskiej z pierwszego Destiny oraz niejakiego Shiro, którego poznaliśmy w rozszerzeniu Rise of Iron w poprzedniej grze.

W przyszłym roku zadebiutuje za to dodatek Warmind, koncentrujący się na sztucznej inteligencji Rasputin. W liniach dialogowych można już znaleźć nawiązanie do tych treści.

Powyższe doniesienia to jednak tylko potwierdzenie tego, co ujawniano już wcześniej. W plikach można jednak znaleźć także inne linie, które reprezentują całkiem nowe atrakcje - lub porzucone pomysły.

W folderach z grą znaleźć można dziesiątki linii dialogowych związanych z lokacjami z pierwszego Destiny, jak Kosmodrom, Hellmouth na Księżycu, Wenus, Fobos, Reef czy Dreadnaught. Mowa także o arenie Prison of Elders i festiwalach z poprzedniej gry - Crimson Days, The Dawning i Festival of the Lost.

Niektóre z kwestii mówią jednocześnie o pojawieniu się Czerwonego Legionu, co może sugerować, że nowa produkcja powróci do dobrze znanych miejscówek i atrakcji. Równie prawdopodobne jest jednak, że Bungie miało takie plany wcześniej, lecz z jakichś powodów z nich zrezygnowało.

Równie tajemniczo brzmią wzmianki o Ganimedesie, księżycu Jowisza, oraz o miejscu zwanym The Myriad.

Wcześniejsze doniesienia z prac nad Destiny 2 ujawniały, że nazwy miejsc ustalano dopiero w końcowej fazie rozwoju gry i wydaje się, że Myriad to wcześniejsze określenie Nessus. Być może Ganimedes zmieniono po prostu na Io.

Są też cztery linie dialogowe na ta temat wydarzeń, które nie pasują raczej do przyszłych DLC. Ikora mówi o grupie House of Dusk, która ma być odłamem Upadłych czczącym Ciemność - głównego wroga uniwersum gry.

Jest też kilka odniesień do śmierci Cayde'a, do czego w Destiny 2 nigdy nie dochodzi. Być może zgon czeka tego bohatera w przyszłości, a być może z tego pomysłu zrezygnowano.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Destiny 2

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze