Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Monster Hunter: World ukaże się w polskiej wersji językowej

Jest też kolekcjonerka.

Cenega poinformowała, że gra akcji Monster Hunter: World ukaże się - jako pierwsza odsłona w historii - nie tylko w angielskiej, ale także w polskiej (napisy) wersji językowej.

Polska lokalizacja tekstowa będzie dostępna jako darmowa aktualizacja.

Monster Hunter: World to także pierwsza wizyta cenionego cyklu na PS4 i Xbox One. Premierę na konsolach zaplanowano na 26 stycznia przyszłego roku, a w późniejszym terminie także na PC.

Już teraz w wybranych sklepach znaleźć można za to wydanie kolekcjonerskie, obejmujące:

  • pełną wersję gry na PS4 lub Xbox One,
  • 13-centymetrową figurkę Nergigante,
  • DLC „Deluxe Kit" (skórka samuraja, trzy gesty, dwa zestawy naklejek w grze oraz malowanie twarzy i fryzura),
  • album „Monster Designes” z grafikami,
  • CD ze ścieżką dźwiękową.
Wydanie kolekcjonerskie

Monster Hunter: World to pierwsza od lat część cyklu nie tworzona z myślą o konsoli Nintendo. Produkcja opisywana jest przez twórców jako kolejna duża, „pełnoprawna” odsłona cyklu.

Zobacz: Monster Hunter: World - Poradnik, Solucja

Jednym z głównych elementów będzie - zgodnie z nazwą - otwarty świat, który zwiedzimy z pewną dozą swobody.

Podstawowe założenia nie ulegną zmianie - ponownie staniemy przed zadaniem polowania na ogromne potwory. Tak jak poprzednie części, gra położy nacisk na zabawę sieciową - wspólnie tropieniem bestii zajmie się maksymalnie czwórka graczy.

Twórcy podkreślają również, że gra będzie bardziej przystępna dla nowych graczy. Przykładowo w trakcie walki ze stworem, produkcja wyświetli liczbę zadawanych obrażeń, co może być pewnym szokiem dla weteranów serii.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Monster Hunter World

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze