Jedno z kolejnych misji pobocznych w Siwie, ale wciąż niezbyt wymagających. Sugerowany poziom doświadczenia bohatera to zaledwie trzeci. Początek tego zadania znajduje się na południe od największego jeziora tej lokacji.

Udajemy się tam zatem i rozmawiamy z Rabią. Okazuje się, że kobieta straciła dzbany z lekarstwami, wskutek zatopienia statku. Rabia opiekuję się chorymi w mieście, dlatego odzyskanie lekarstw jest dla niej bardzo ważne.

Wraz z rozpoczęciem misji aktywujemy Senu, aby oczami orła spojrzeć w kierunku jeziora nieopodal. Niedaleko od brzegu powinieneś zauważyć trzy ładunki na dnie zbiornika wodnego, które musimy odzyskać manualnie.

016
Za pomocą orła Senu zlokalizuj trzy zatopione ładunki.

Zaraz po udanym skanowaniu okolicznego jeziora ruszamy w kierunku wody. Nurkujemy do samego dna i pozyskujemy dzięki interakcji ładunki. Przy okazji możemy też przeczesać inne okoliczne skrzynie, w których kryje się dość sporo wartościowych przedmiotów.

Po odzyskaniu trzech dzbanów z lekarstwami nie wracamy jednak do Rabii, tylko zmierzamy bezpośrednio do Domu życia w starej świątyni. Miejsce to skupia chorych i potrzebujących. Po dotarciu tam jednak okazuje się, że miejsce zostało przejęte przez wrogich żołnierzy.

017
Sylwetki przeciwników, których musisz pokonać, będą podświetlone.

Naszym zadaniem, po odniesieniu dzbanów, jest zabicie plądrujących Dom życia żołnierzy. Większość z nich będzie miało podobne do twojego poziomy doświadczenia, dlatego pomimo przewagi liczebnej nie będą stanowić wyjątkowego zagrożenia.

Pamiętaj także, że nie musisz decydować się na bezpośrednie starcie. Możesz pomyśleć o wspięcie się na któreś z podwyższeń i rozpocząć eksterminację z powietrza, na przykład przy pomocy łuku. Zyskasz dzięki temu zdecydowaną przewagę, a także zmniejszysz szansę na zauważenie przez przeciwnika.

W jednym z namiotów na stoliku znajdziesz także papirus z zagadką. Podnieś ten przedmiot, gdyż będziesz mógł go wykorzystać później. Na razie jednak skup się na eksterminacji przeciwników, a gdy pozbawisz życia ostatniego z nich, wróć do Rabii i porozmawiaj z nią. Po krótkim dialogu misja dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały