Dostęp do tego zadania otrzymasz od razu po ukończeniu pierwszej głównej misji wątku głównego, Oaza. Udajemy się do punktu startowego zadania, w którym nawiązujemy dialog z miejscowym kowalem, Benipe.

Mężczyzna opowiada nam o wrogich żołnierzach, którzy pod pozorem walki z buntownikami postanowili okraść go z narzędzi. Benipe bez tych przedmiotów nie potrafi zarobić na życie, dlatego postanawiamy pomóc mu w odzyskaniu ich, a przy okazji zabijemy kapitana odpowiedzialnego za kradzież narzędzi.

Misja ta jest swego rodzaju samouczkiem, w którym nauczymy się korzystać z Senu, czyli naszego oswojonego orła. Wciskamy więc wyświetlony na ekranie przycisk, aby przyzwać naszego ptaka. Od tego momentu będziemy obserwować świat z perspektywy Senu.

008
Im bardziej żółty krąg będzie się zmniejszał, tym bliżej znajduje się twój cel.

Kieruj się przed siebie, rozglądając się po najbliższej okolicy i obserwując żółty okrąg umiejscowiony w centralnej części ekranu. Okrąg będzie się zmniejszał, a jego krawędź stawała coraz grubsza, gdy będziesz spoglądał w kierunku swojego celu.

W tym zadaniu, jak wspomnieliśmy już wcześniej, będziesz miał dwie wytyczne. Pierwsza z nich to odzyskanie przedmiotów kowala, druga to zabicie wrogiego kapitana, który pozbawił kowala narzędzi. Oba cele musimy odnaleźć przy pomocy oswojonego ptaka.

009
W tych miejscach znajdziesz oba cele aktywnego zadania.

Na powyższym obrazku wskazaliśmy oba cele, którymi musisz się zająć. Możesz to jednak zrobić dopiero po namierzeniu ich oswojonym orłem. Gdy już to zrobisz, powróć do głównego bohatera i zacznij zmierzać w kierunku wrogiego kapitana. Postać ma bardzo ograniczoną ścieżkę patrolu, więc zauważysz go przy jednej z chat.

  • Obok chaty znajdują się suche zarośla, w których bardzo łatwo jest się schować.
  • Możesz więc pokusić się o ciche wyeliminowanie nieprzyjaciela.
  • Jeśli nie będziesz dał radę podejść go od tyłu, możesz także posłać strzałę z łuku wprost w jego głowę.
  • Nawet, jeśli nie zabije go to od razu, osłabi na tyle mocno, że walka będzie formalnością.

Kapitan ma niewysoki, trzeci poziom doświadczenia. Przy odrobinie szczęścia nie będzie też posiadał wsparcia, więc cała potyczka może skończyć się na neutralizacji tylko jednego osobnika. Gdy już to zrobisz, skieruj się w stronę kolejnego znacznika misji, gdzie znajdziesz skradzione przedmioty kowala.

Znajdują się one w namiocie strzeżonym przez jednego żołnierza. Jeśli zajdziesz namiot od tyłu i będziesz się skradał, możesz wejść do środka niepostrzeżenie, odebrać przedmioty i w taki sam sposób ewakuować się z tego miejsca.

Możesz także zlikwidować strażnika przed namiotem, ale istnieje ryzyko, że twoje poczynania zostaną zauważone i podniesiony będzie alarm. Będziesz miał natomiast bardzo małe szanse, że wystarczy ci czasu, aby wciągnąć zwłoki do namiotu. Postaraj się więc pozostać niezauważonym.

Splądruj także pozostałą część namiotu, kończąc tym samym dodatkową aktywność, czyli lokację Obóz Shetjeh. Gdy już odzyskałeś przedmioty, wróć do zlecającego zadanie kowala. Po krótkiej rozmowie zaproponuje ci nagrodę. Wybierz spośród czterech przedmiotów stworzonych przez niego, będą to: lekki łuk, włócznia, maczuga lub tarcza. Wraz z dokonaniem wyboru, misja zakończy się.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Reklama