Jedno z pierwszych zadań pobocznych, które są dostępne w pierwszej lokacji gry, niemal po rozpoczęciu zabawy i dotarciu do Siwy. Sugerowany poziom doświadczenia postaci do tej misji, to trzeci, a więc dostępny niemal od razu po ukończeniu dwóch jakichkolwiek zadań na początku gry.

Zadanie rozpoczynamy od spotkania z Fenuku przy wejściu do jaskini umiejscowionej na północno-zachodnich krańcach miasta. Po krótkiej rozmowie z chłopcem, wchodzimy do jaskini, która okazuje się grobowcem. Musimy znaleźć w nim zagubionego Chenzirę. Góra Umarłych kryje jednak w sobie sporo tajemnic.

Na początku jednak po prostu zmierzamy przed siebie, po chwili zapalając pochodnię. Na rozwidleniu możemy skręcić w prawo przez otwór w ścianie, gdzie odnajdziemy kilka przydatnych przedmiotów czy skarbów. Wracamy jednak do pierwszej komnaty i zwracamy uwagę na pęknięcie przy drugiej ścianie, gdzie łażą karaluchy.

013
Zniszcz ścianę, aby przedostać się dalej.

Niszczymy naruszoną ścianę z owadami, aby odblokować sobie dalszą ścieżkę. Po przejściu przez otwór zbiegamy lekko w dół, ale niemal od razu skręcamy w prawo i wchodzimy lekko pod górę, po czym ignorujemy schody prowadzące do góry przed nami i skręcamy w lewo, trafiając tym samym do komnaty o delikatnej, ciemnoniebieskiej poświacie.

014
Zniszcz wazę w rogu, aby móc przesunąć regał w kąt. Odblokuj także przejście po prawej stronie, przesuwając drugi regał.

Podejdź do rogu pomieszczenia, gdzie rozbijesz wielką wazę, widoczną na powyższym obrazku. Chwyć regał od frontu i wciśnij go w kąt, odblokowując tym samym przejście do komnaty obok. To samo zrób z drugą konstrukcją, nieco z prawej strony - tym razem chwyć ją najpierw z frontu, a potem z prawej strony.

Na rozwidleniu skręć w prawo, a dotrzesz do miejsca, gdzie znajduje się skrzynka z przydatnymi przedmiotami oraz monetami. Wróć do pierwszego z odblokowanych pomieszczeń, a po przejściu przez pajęczyny zauważysz niższą komnatę, gdzie znajduje się poszukiwany Chenzira. Zanim jednak do niego zeskoczysz, spenetruj wszystkie możliwe zakamarki w poszukiwaniu przydatnego ekwipunku.

015
Nie mamy pojęcia, jak znalazł się tu Chenzira, ale w końcu na niego trafiliśmy.

Gdy już będziesz gotowy, zeskocz do chłopaka, a po krótkiej rozmowie sprawdź wszystkie zakamarki pomieszczenia. Chłopiec poinformuje cię także o hienach czyhających przy wyjściu z góry. Podążamy więc zgodnie ze wskazaniami znacznika misji, a po wyjściu na zewnątrz rozwiązujemy problem dzikich zwierząt.

Pod żadnym pozorem nie ignoruj zagrożenia. Hieny są szybkie, a niektóre z nich mają nawet wysoki poziom, więc nie wystarczy jedno machnięcie mieczem, aby się z nimi uporać. Wraz z zabiciem ostatniego zwierzęcia, zadanie dobiegnie końca.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Najnowsze

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Games with Gold maj 2018 - pełna oferta

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Vanquish i inne.

God of War - Znaczniki informacji: Alfheim

Poznaj lokalizacje miejsc, gdzie możesz zdobyć wiadomości o świecie elfów.

Reklama