Czas na pierwszy z naszych głównych celów w ramach fabularnego wątku gry. Musimy odnaleźć i zabić Medunamuna, o którym dowiedzieliśmy się w ramach pierwszego zadania głównego. Jest to misja opisana sugerowanym poziomem doświadczenia.

Nasz przeciwnik znajduje się na piątym poziomie, a my powinniśmy podejść do tego zadania co najmniej na czwartym. Nie ma więc szans na to, aby łatwo ukończyć misję chwilę po poprzedniej, czyli zadaniu Oaza. Sugerujemy więc, aby przed podejściem do kluczowego zabójstwa w tej lokacji, ukończyć co najmniej następujące poboczne aktywności:

018
Zlokalizowanie przeciwnika powinno pójść bardzo szybko.

Po aktywowaniu zadania zmierzamy w kierunku fortecy, gdzie znajduje się nasz główny przeciwnik. Przyzywamy orła, aby w szybki sposób zlokalizować nieprzyjaciela. Najlepiej nie decydować się na otwarty konflikt, więc sugerujemy zignorowanie głównej bramy kompleksu budynków.

Skieruj się raczej na prawo od głównego wejścia i rozpocznij wspinaczkę po murach obronnych. Następnie, korzystając ze skradania się, zmierzaj coraz bardziej w kierunku środka placu, aby zaskoczyć głównego przeciwnika. Atak możesz rozpocząć od ostrzeliwania z łuku, jednak wróg jest dość odporny.

019
Wraz z wykryciem naszej obecności sytuacja znacznie się skomplikuje.

Wszystko skończy się raczej na tym, że będziesz musiał dobić go ręcznie. Podbiegnij zatem do niego i rozpocznij ofensywę. Gdy jednak zostaniesz zauważony, momentalnie w okolicy pojawią się posiłki, z którymi będziesz musiał poradzić sobie, nawet pomimo zgładzenia Medunamuna. Jest to konieczne, gdyż do zakończenia misji wymagane jest także dobicie nieprzyjaciela.

Trwa to jednak kilka sekund interakcji, podczas których nikt nie może cię zranić. Z racji tego, że w okolicy znajduje się wielu łuczników, może być to problematyczne, jeśli wcześniej dałeś się wykryć.

Po potwierdzeniu zabójstwa uruchomi się przerywnik filmowy, po którym cofniemy się w czasie o rok. W ramach retrospekcji udajemy się do stada koziorożców, gdzie zabijemy oznaczone zwierzę i zabieramy zdobytą w ten sposób skórę. Następnie musimy udać się do Świątyni Amona. Jest to spory kawałek stąd, ale wierzchowiec nie będzie dostępny.

020
To już ostatnie chwile Medunamuna.

Zmierzamy tam zatem pieszo, ale w międzyczasie nasz główny cel zmieni się i droga nie okaże się jednak tak długa. Po kolejnej scence, w której namawiamy syna na skok do wody, zostajemy zaatakowani przez żołnierzy. Musisz stawić im czoła, jednak są na tak wysokim poziomie doświadczenia, że walka zakończy się dla ciebie porażką.

Po kolejnych scenkach, tym razem pozostając w niewoli, musimy zmierzać za zamaskowaną postacią. Po zejściu schodami wrócimy do sceny z Medunamunem, ostatecznie się z nim rozprawiając. Po kolejnej scence i krótkim dialogu, misja zakończy się i odblokujesz możliwość podróży do kolejnego regionu. Zanim jednak się na to zdecydujesz, warto ukończyć pozostałe zadania poboczne i inne aktywności w Siwie, do czego oczywiście bardzo zachęcamy.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Fakty i mity - jak zmieniły się laptopy do gier

Karty graficzne, design i technologie.

Destiny 2: Strategos zabierze graczy w lodowe rejony Marsa

Dodatek wprowadzi też tryb hordy i szereg innych nowości.

H1Z1 w maju trafi na PS4

W zmodyfikowanej wersji.

Aktualizacja God of War pozwala zwiększyć rozmiar wyświetlanego tekstu

Czytelniejsze informacje z kodeksu i opisy zadań.

Reklama