Po wyjściu z domu spotkasz Narzędnika (misja Przykrywka), za którym udaj się do siedziby Profesora Chaosa. Po drodze poznasz historię chłopaka. Po dotarciu do ruin, będących kryjówkę Mysteriona, poznasz skrót prowadzący na północ. Po dojściu na korytarz przejdź przez drzwi z prawej (te z plakatem), a potem przez szafę z lewej.

066
Piaszczarka Narzędnika umożliwia eliminowanie pól z lawą.

Dotrzesz do wejścia, które aktywuj przyciskiem na ścianie. Po wyjściu na zewnątrz Narzędnik powie o piaszczarce, dzięki której jest w stanie się pozbyć niemal każdej przeszkody na jego drodze. Kiedy podłączy ją do rury wydechowej wciśnij przycisk na butli (obrazek powyżej), dzięki czemu pozbędzie się lawy.

Dojście do U-Stor-It

Po przejściu przez płot natkniesz się na grupę meneli, z którymi będziesz musiał walczyć. Zanim dojdzie do pojedynku warto ich osłabić np. poprzez wrzucenie petardy do palącej się beczki.

067
Aby przestawić zbiornik (1) wezwij Kapitana Cukrzycę (2).

Kiedy bitwa się zakończy przejdź przez pudło z lewej. W ten sposób dotrzecie do U-Stor-It. Po scence wejdziesz na teren zakładu, gdzie będziesz miał znaleźć ślady Mruczka. Udaj się w prawo i podnieś leżącą na ziemi maskę. Po przerywniku wejdź do magazynu z prawej.

Zacznij kierować się jedyną możliwą drogą, a po dotarciu do przeszkody w postaci zbiornika (1 na obrazku powyżej) namierz go w trybie inspekcji. Wezwij Kapitana Cukrzycę (2 na obrazku powyżej), który pomoże odblokować dalszą drogę. Po przejściu użyj czasopierda, aby przywrócić zbiornik na miejsce i kontynuuj w prawo.

068
Umiejętność Dokręcanie śruby umożliwia zaatakowanie rywali z dwóch stron pola bitwy.

Kiedy dotrzesz z drużyną na rozległy plac podejdź do kolejnej maski i wejdź z nią w interakcję. Po chwili rozpocznie się walka z sługusami Buttersa. Otoczą drużynę z dwóch stron, dlatego podczas pojedynku warto używać ataków obszarowych (obrazek powyżej).

Staraj się oszczędzać drużynę, a zwłaszcza supermoc, jeśli załadujesz jej pasek. Po pokonaniu pierwszej grupy rywali będziesz musiał rozprawić się z drugą, która znów otoczy drużynę. Zwróć uwagę, że rywale są odporni na podpalenie. Właśnie na początku tej fazy starcia dobrze jest skorzystać z supermocy, którą naładowałeś w poprzedniej bitwie.

069
Sposób na obejście systemu obronnego.

Po zakończonym pojedynku superbohaterowie się rozdzielą. Skieruj się wtedy do drzwi magazynu z prawej strony. W środku natkniesz się na system obronny w postaci lasera i karabinu (1 na obrazku powyżej). Użyj czasopierda zatrzymującego czas, po czym szybko przejdź w prawo i przestaw dźwignię na ścianie (2 na obrazku powyżej), co dezaktywuje karabin.

Następnie złap skrzynię z dynamitem (3 na obrazku powyżej), przestaw ją pod fragment pękniętej ściany (4 na obrazku powyżej) z prawej strony, po czym rzuć w ładunki wybuchowe fajerwerkiem. Po eksplozji przejdź przez powstałą w ten sposób dziurę.

070
Przeciągnij skrzynię (1) do otworu z prawej (2), dzięki czemu będziesz mógł przejść dalej.

W kolejnej lokacji natkniesz się na ścianę. W trybie inspekcji najedź na wiatrak i wezwij Człowieka-Latawca, dzięki czemu ominiesz przeszkodę. Przejdź w prawo, zejdź po drabinie na dół, na półpiętrze uderz w świecący element, dzięki czemu drabina spadnie niżej - w ten sposób dotrzesz na ziemię.

Zniszcz pudła blokujące drogę i przejdź w prawo. Po scence cały czas kontynuuj marsz w prawo. Po kolejnej rozmowie bohaterów droga zostanie zablokowana przez lawę. Poczekaj, aż Cartman zrzuci pudło (1 na obrazku powyżej), które przeciągnij do luki (2 na obrazku powyżej) z prawej strony. W ten sposób przejdziesz dalej.

Walka z Generałem Zamętem

Otwórz drzwi do magazynu i wejdź do środka, gdzie drużynę czeka pojedynek z Generałem Zamętem i jego sługusami (obrazek poniżej).

071
Podczas walki skup się głównie na wyeliminowaniu Generała.

Sama walka jest dość wymagająca, ale można ją sobie ułatwić stosując się do kilku wskazówek:

  • Pojedynek zostanie przerwany w momencie wyeliminowania Generała Zamętu. Dlatego zamiast rozprawiać się z mniejszymi przeciwnikami, którzy i tak będą stale wzywani, skup się na atakowaniu głównie przywódcy.
  • W początkowej fazie bitwy Generał będzie uruchamiał systemy spuszczające na dół lawę. Zawsze trwa to dwie tury, dlatego uciekaj z miejsc oznaczonych na czerwono.
  • W pewnej chwili do walki dołączy duży, podwójny sługus. Zamiast go niszczyć postaraj się hamować jego ruchy (np. zamrożeniem i czasopierdami), aby nie mógł wyrządzić drużynie zbyt wiele krzywdy.
  • Po naładowaniu paska supermocy koniecznie z niej skorzystaj. W ten sposób znacznie ułatwisz sobie zadanie.

Uratowanie Super-Craiga i ucieczka z zakładu

Kiedy bitwa się skończy włączy się przerywnik z wylewającą się lawą oraz Super-Craigiem. Po uzyskaniu kontroli nad bohaterem przejdź w tryb inspekcji, namierz lawę i wybierz piaskarkę. Następnie wciśnij i przytrzymaj klawisze widoczne na ekranie, dzięki czemu odblokujesz drogę do Criaga.

072
Sposób dostania się na wieżę.

Po jego uratowaniu skorzystaj z drabin z prawej, aby wraz z Kylem dostać się na dach budynku. Na miejscu będzie trzeba wdrapać się na drewnianą wieżę. Skorzystaj z petardy, aby pozbyć się przeciwnika (1 na obrazku powyżej). Następnie rzuć nią w drewnianą belkę na górze (2 na obrazku powyżej), a potem kolejną z prawej strony (3 na obrazku powyżej) i ostatnią na dole (4 na obrazku powyżej).

Teraz skorzystaj z piaszczarki, aby pozbyć się lawy (5 na obrazku powyżej). Wejdź na szczyt wieży, po czym użyj pierdkouru na hologramie (6 na obrazku powyżej). W nowej lokacji przejdź w lewo i zejdź po drabinie na dół.

073
Po dotarciu na miejsce podnieś hangarowe drzwi.

Udaj się w stronę dziewczyny, która zawoła bohatera i pozbądź się lawy korzystając z piaszczarki. Przejdź w prawo i idź cały czas w tym kierunku. Po drodze spotkasz sługi Chaosa, ale nie musisz z nimi walczyć, wystarczy je minąć. Na końcu drogi podnieś drzwi do hangaru (obrazek powyżej).

Po scence musisz stoczyć pojedynek z dostawcami mety. W jej trakcie dobrze jest podpalać beczki, które przy eksplozji mogą ranić wrogów (uważaj, aby nei stali przy nich bohaterowie). W trakcie walki drużynę wspomoże Dziewczyna na telefon.

074
Użyj piaszczarki na wylocie rury.

Po zakończeniu walki skierujcie się w prawo. Poczekaj, aż nowa bohaterka rozgryzie szyfr, po czym wejdź w interakcję z panelem i przepisz cyfry z dołu ekranu. W nowej lokacji trafisz na kolejnych wrogów. Użyj trybu inspekcji i wybierz piaszczarkę wskazując jej rurę z lewej (obrazek powyżej).

Kiedy na dół spadną fajerwerki rzuć w nie kapiszonem. Po eksplozji osłab przeciwników pierdem i zaatakuj ich. Chociaż początkowo będziesz walczył tylko z jedną grupą przeciwników, to po ich pokonaniu z lewej strony nadejdą posiłki w postaci dzieciaków i psów. Na koniec z tej samej strony wkroczy podwójny robot, więc dobrze by było zachować na ten moment supermoc oraz ataki, które szybko go zniszczą.

Robosługus Chaosu Supreme

Po zakończonej walce skorzystaj z piaszczarki na lawie przy drabinie, po czym wejdź po niej na górę. Po dotarciu na dach porozmawiaj z Narzędnikiem i obejrzyjcie scenkę z załadunkiem lawy na ciężarówki.

Po chwili na placu pojawi się Robosługus Chaosu Supreme (obrazek poniżej), którego musisz pokonać. Walka z nim składa się z trzech faz - w każdej z nich musisz zabrać mu 600 punktów życia.

076
Lawa i wystrzeliwane salwy rakiet dość mocno ograniczają możliwość przemieszczania się po polu bitwy.

W trakcie pojedynku warto pamiętać o kilku rzeczach:

  • W miarę możliwości staraj się unikać ruchów przeciwnika na przykład korzystając z czasopierda.
  • Unikaj wchodzenia w miejsca z lawą, którą co pewien czas będzie wylewał na niektóre miejsca na polu bitwy.
  • Kiedy wystrzeli rakiety, to miejsca ich trafienia zostaną zaznaczone na planszy czerwonym kolorem. Pamiętaj, aby zabierać z nich bohaterów, dzięki czemu nie zostaną trafieni.
  • Walka jest kilkuetapowa, dlatego pamiętaj, żeby uleczać kompanów czy to przy pomocy umiejętności czy też różnych przedmiotów.
  • Dobrze jest używać na Robosługusie ataków wywołujących efekty specjalne, takie jak porażenie prądem. Dzięki temu w swojej turze zawsze odniesie pewne obrażenia (zwróć jednak uwagę, że rywal jest odporne na niektóre z nich np. na krwawienie).
  • W drugiej turze walki w pierwszej kolejności wyeliminuj wszystkich medyków, którzy pojawią się z lewej strony pola bitwy. Najlepiej uczynić to umiejętnościami obszarowymi, aby nie tracić zbyt wielu tur.
  • W trzeciej turze bitwy staraj się rozproszyć drużynę, ponieważ rywal będzie korzystał głównie z szarż oraz bliskich ataków obszarowych wywołujących obrzydzenie (może przydać się antidotum).

Po wygranej walce otrzymasz potężny artefakt oraz klucz do garażu Buttersa. Wróć do jeszcze do kryjówki Szopa, gdzie odbędzie się ostatnia narada kończąca bieżącą misję.

Reklama

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Redakcja Eurogamer.pl

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Więcej artykułów od Michał Basta

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 1

Zadania poboczne: Problem z Randym, Rzeczy znalezione w Peppermint Hippo, Projekt yaoi.

South Park: The Fractured But Whole - misje dodatkowe, cz. 4

Zadania poboczne: Sięgnij nieba bram, Superbohater marketingu, Wielkie mordobicie.

Beyond Good & Evil 2 z prezentacją na targach E3

Produkcję zobaczą wybrani gracze.