Elex - misje towarzyszy: Falk

Zadania: Nadchodzi niebezpieczeństwo; Podróż samotnego Kleryka; Elementy techniczne potrzebne Falkowi, Pamięć swobodnego dostępu.

Falk jest kolejnym towarzyszem, z którym możesz wędrować po Magalanie. Znajdziesz go na dachu konwertera zlokalizowanego w Edanie. Aby się tam dostać, będziesz musiał pokonać Albów, którzy strzegą wejścia do budynku oraz mutantów, których znajdziesz w środku.

Falk jest Klerykiem, który używa broni energetycznej. Chcąc go zwerbować musisz pomóc mu wydostać się z miejsca, w którym przebywa, likwidując po drodze mutantów. Gdy do niego dotrzesz i wypełnisz zadania: Nadchodzi niebezpieczeństwo i Podróż samotnego Kleryka, zgodzi się do ciebie dołączyć.

Kleryk Falk - już jako twój towarzysz - poprosi się o kolejną pomoc, tym razem w odnalezieniu pięciu elementów, które są rozsiane po całym Magalanie (misja: Elementy techniczne potrzebne Falkowi). Zadanie jest dosyć wymagające i czasochłonne, więc lepiej zostawić je do czasu, gdy nabijesz kilka-kilkanaście poziomów.

Misja: Nadchodzi niebezpieczeństwo; Podróż samotnego Kleryka

  • Zlecający: Falk.
  • Cel: pomóc Falkowi - zabić mutanty w konwerterze.
  • Doświadczenie: 500+500.

Te zadania możliwe, że będziesz wykonywać przy okazji wypełniania różnych misji w konwerterze w Edanie. Falka spotkasz na dachu budowli (2 na mapie konwertera w Edanie), ale zanim tam dotrzesz, będziesz musiał przedrzeć się przez korytarze konwertera. Dokładne objaśnienie jak dostać się do wnętrza (1 na mapie konwertera w Edanie) i na dach budynku został zamieszczony w opisie przejścia misji: Dostawy elexu.

043
Mapa konwertera w Edanie.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Bardzo możliwe, że zanim dojdziesz do Falka, to pozbędziesz się wszystkich mutantów (cztery Groźne Szakale oraz jeden Samopluj zabójczy), co przyczyni się do tego, że już podczas pierwszej rozmowy z Klerykiem wypełnisz warunki misji i będziesz mógł go zwerbować.

Elementy techniczne potrzebne Falkowi

  • Zlecający: Falk.
  • Cel: zdobycie pięciu części, których poszukuje Falk.
  • Doświadczenie: 200-800 (za zebraną część) + 2000 (za ukończenie zadania); nagroda: 250 Kryształków.

Gdy wykonasz zadania: Nadchodzi niebezpieczeństwo i Podróż samotnego Kleryka, po rozmowie z Falkiem, będziesz mógł przystąpić do kolejnej misji. Jej celem jest odnalezienie pięciu elementów, rozsianych po całym Magalanie. Większość części jest umiejscowiona albo w trudno dostępnych miejscach, albo droga prowadząca do nich jest pełna niebezpieczeństw. Dlatego zaleca się, aby wykonać to zadanie postacią z przynajmniej kilkunastopoziomowym doświadczeniem.

1. Wysoce czuły moduł czujnika - znajduje się w konwerterze w Edanie. Zatem kiedy otrzymasz to zadanie - prawdopodobnie będziesz przebywać wtedy w budynku, w którym znajduje się czujnik - to najlepiej będzie od razu poszukać tej części. Idąc od strony dachu, gdzie spotkałeś Falka, wejdź do środka. Przejdź korytarzem do pomieszczenia. Zjedź winą na niższe piętro, gdzie będą znajdować się zamknięte drzwi, które należy zhakować (kod: 1438). Wejdź do środka. Na stole będzie leżał Wysoce czuły moduł czujnika.

2. Akumulator elexowy - znajduje się wysoko w górach, na zachód od konwertera w Edanie. Do miejsca, gdzie leży ta część nie prowadzi żadna droga. Należy użyć plecaka odrzutowego, by wspiąć się po skałach (wspinać należy się od skały do skały, czekając aż moc plecaka odnowi się). Na mapie zaznaczono miejsce (A), skąd można rozpocząć wspinaczkę.

3. Wysokiej mocy procesor - znajduje się na północny-zachód od teleportera: Firmowa własność: Środkowa Abessa w ruinach domu. Część leży na stole w pomieszczeniu, znajdującym się na parterze budynku. Wokół zabudowań kręcą się Kolosy bojowe oraz albscy żołnierze. Możesz ich ominąć, wchodząc do domu przez okno od północnej strony.

4. Przegub hydrauliczny - znajduje się pod Fortem. Do miejsca, gdzie leży część, można dostać się od strony Bunkra Księcia (od północy) lub od drogi (od południa). W pobliżu nie natkniesz się na większe zagrożenie.

5. Gaurudium - znajduje się południe od Hort. W drodze do tego miejsca natkniesz się na wielu potężnych przeciwników. Dlatego rozpraw się z nimi omiń ich, jeśli twoja postać nie radzi sobie w walce z nimi. Gaurudium leży na regale wewnątrz zrujnowanej konstrukcji stalowej.

Gdy zdobędziesz wszystkie części, przekaż je Falkowi. Podczas rozmowy wyczujesz, że Kleryk coś kręci, ale zadanie zakończy się pomyślnie. Falk poprosi cię, abyś zaniósł części do emisariusza (misja: Pamięć swobodnego dostępu).

104
Mapa misji: Elementy techniczne potrzebne Falkowi.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Misja: Pamięć swobodnego dostępu

  • Zlecający: Falk.
  • Cel: odnieść części do emisariusza.
  • Doświadczenie: 1000.

Misja to jest naturalną kontynuacją wątku związanego z częściami, których poszukiwał Falk. Teraz gdy zebrałeś je wszystkie, twój towarzysz poprosi cię, abyś zaniósł je do osoby zwanej emisariuszem. Osobą tą jest Kleryk Konrad (B). W zależności od tego, czy wykonałeś zadanie: Big Bang - w ramach głównej osi fabularnej - czy też nie, emisariusz może znajdować się w różnych lokalizacjach albo może nie żyć.

Zobacz też:

  • Nie wykonałeś jeszcze zadania: Big Bang - Konrada znajdziesz w Forcie, w podziemiach, do których wejście znajdziesz w Bunkrze Księcia.
  • Wykonałeś już zadanie: Big Bang - Konrada znajdziesz w Hort, w budynku fabryki.
  • Zabiłeś Konrada w ramach zadania: Śmierć geniusza - znajdziesz Konrada pod postacią drona, w Forcie, w podziemiach, do których wejście znajdziesz w Bunkrze Księcia.

Niezależnie jak postąpiłeś, misja zakończy się otrzymaniem takiej samej ilości punktów doświadczenia.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami