Elex - misje Berserków: Prawo Berserków, cz. 3

Wykonujemy decydującą misję w kwestii przyjęcia do frakcji Berserków.

Kiedy wypełnisz większość misji Prawo Berserków z pozytywnym skutkiem dla mieszkańców Goliet, zapytaj Ragnara o to, czy możesz wstąpić do frakcji, którą kieruje. Podsumuje on twoje dokonania, i gdy okaże się, że przysłużyłeś się Berserkom, wtedy zleci ci decydującą - o przyjęciu do frakcji - misję. Twoim zadaniem będzie odwiedzenie największych miast na Magalanie i zdobycie informacji o konkurencyjnych grupach.

Misja: Podróż na nieznane ziemie

  • Zlecający: Ragnar.
  • Cel: dostarczyć Ragnarowi sprawozdanie z dwóch miast.
  • Doświadczenie: 200 (za wejście do każdego z miast) + 500 (za zakończenie misji); nagroda: 300-400 (za przekazane sprawozdanie z poszczególnych miast).

W celu wypełnienia celu misji wystarczy, że odwiedzisz dwa z trzech miast (Miasto pod Kopułą, Hort i Fort) i wejdziesz do środka. To wszystko, by złożyć sprawozdanie Raganarowi. Najłatwiej wypełnisz to zadanie, zaczynając do Miasta pod Kopułą, gdzie odkrywając teleport zlokalizowany w pobliżu miasta, jednocześnie aktywujesz kolejny, który zaprowadzi się do Hort.

035
Lokalizacja miast na mapie.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

1. Miasto pod Kopułą - porozmawiaj z Gregorem, strażnikiem stojącym przy bramie wejściowej. Jak przedostać się do miasta, zostało dokładnie opisane na stronie: Elex - frakcja Kleryków: jak dostać się do Miasta pod kopułą. Gdy wejdziesz do Miasta pod Kopułą, zobaczysz wpis w dzienniku. Z informacjami zdobytymi od Gregora możesz wrócić do Ragnara lub udać się do kolejnego miasta.

2. Hort - użyj teleportu, by się tam dostać, który aktywowałeś przy Mieście pod Kopułą. Dzięki temu nie będziesz skazany na długą podróż, która dzieli Hort od pozostałych miast. Porozmawiaj z Xanderem, strażnikiem stojącym przed wejściem. Nie będziesz chciał cię przepuścić.

Aby wejść do środka musisz być uczniem ubiegającym się o członkostwo we frakcji Kleryków albo spróbować przekupić strażnika. Gdy wybierzesz tą drugą opcję, Xander cię przepuści, ale poprosi cię o przysługę, którą będziesz musiał wykonać w późniejszym czasie. Wejdź w głąb miasta, a pojawi się wpis w dzienniku. Możesz wrócić do Ragnara z informacjami.

3. Fort - bramy wejściowej do miasta strzeże Spike. Porozmawiaj z nim, co wystarczy, by zakończyć rekonesans. Jednak gdybyś chciał wejść do Fortu, Spike poprosi cię o uiszczenie opłaty w wysokości 200 Kryształków. Możesz też wejść za darmo, ale następnym razem będziesz musiał zapłacić 400 Kryształków. Jeszcze inną opcją jest sprowokowanie go do walki. Gdy cię pokona, zlituje się nad tobą i zaproponuje haracz w wysokości 100 Kryształków. Możesz też przekonać go, żeby cię przepuścił (wymagana umiejętność: Sugestia).

Wróć do Ragnara i porozmawiaj z nim. Po złożeniu dwóch sprawozdań, będziesz już mógł przystąpić do Berserków, ale gdy przekażesz mu wieści ze wszystkich trzech miast, dostaniesz więcej doświadczenia i Kryształków. W nagrodę za awansowanie do rangi ogrodnika, otrzymasz możliwość wyboru jednej z trzech Magicznych pięści (ognia, trucizny i lodu).

Uwaga! Pamiętaj, że gdy przystąpisz do jakiekolwiek frakcji, zablokujesz sobie możliwość przystąpienia do innej. Decyzja jest nieodwołalna.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami