Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

The Evil Within 2 - rozdział 3: akta, slajdy, szczątkowe wspomnienia

Wszystkie znajdźki i sekrety w trzecim rozdziale.

Trzeci rozdział The Evil Within 2 wprowadza pierwszy większy obszar w grze - jedną z dzielnic miasteczka Union. Jest to największa dzielnica do eksploracji, dlatego też oferuje najwięcej znajdziek.

Przypomnijmy, że twórcy przygotowali do znalezienia akta (raporty, zdjęcia, dokumenty), slajdy (odtwarzamy je w pokoju Sebastiana) oraz szczątkowe wspomnienia.

W tym rozdziale znajdziemy:

  • 9 akt (kolor żółty na naszej mapie)
  • 2 slajdy (kolor zielony)
  • 7 wspomnień (kolor niebieski)

Prezentujemy mapę dzielnicy z zaznaczonymi znajdźkami. Opisujemy też ich położenie, co jest szczególnie ważne w przypadku tych, do których dotarcie wymaga wykonania konkretnej misji czy czynności.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.


Akta

#1 Pierwsze akta w tej lokacji znajdują się w Punkcie informacji turystycznej. Wystarczy wejść do środka, a ulotkę znajdziesz na ladzie.

#2 Kolejne akta są w tym samym budynku, ale w piwnicy, do której wchodzimy drzwiami na prawo od miejsca, w którym była ulotka. Na dół można zejść dopiero w ostatniej fazie misji pobocznej Dziwny sygnał.

#3 Trzeci fragment akt to komunikator martwego żołnierza. Wystarczy, że wejdziesz na dach budynku naprzeciwko kryjówki, zabijesz mutanta i podejdziesz do zabitego, by zbadać ciało.

#4 Akta są też w magazynie, w drugim pomieszczeniu na piętrze, gdzie podnosisz też lalkę. Do tego budynku wchodzisz w ostatniej fazie głównej misji w 3 rozdziale.

#5 Piąte akta w tej dzielnicy to dziennik kobiety na stole w sypialni domu.

#6 Podczas wykonywania misji Dziwny sygnał trafisz do warsztatu. Raport - kolejne akta - jest w podziemiach warsztatu, w pomieszczeniu, w którym podnosisz wybuchowy bełt ze skrzyni.

#7 W oznaczonym na mapie domu, w garażu na łóżku szpitalnym znajdziesz pierwszy fragment akt. Kolejny (#8) znajdziesz podczas halucynacji, która rozpocznie się po wyjściu z garażu i zbadaniu telewizora i dalszym zwiedzaniu mieszkania.

#9 Ostatnie akta w tej dzielnicy znajdują się w drugiej kryjówce, na ladzie. Wejście do kryjówki odblokowujesz używając elektrycznego bełta.


Slajdy

#1 Pierwszy slajd zdobędziesz po ukończeniu wyzwania ze zjawą. Będzie leżeć na stoliku w sypialni, do której trafisz zaraz po ucieczce przed upiorem.

#2 Drugi slajd znajdziesz podczas halucynacji w domu, w którym znajdujesz też #7 i #8 fragment Akt. Slajd będzie leżeć na wózku, do którego musisz podejść w trakcie halucynacji.



Szczątkowe wspomnienia

By zebrać szczątkowe wspomnienia, musisz podejść blisko z wyciągniętym komunikatorem i dostroić się do wspomnienia. Te oznaczone niebieskimi numerami #1, #2, #3 i #5 znajdziesz wykonując zadanie Dziwny sygnał, rozpoczynające się przy wspomnieniu #2.

#4 Niezwiązane z misją poboczną wspomnienie znajdziemy w wykolejonym pociągu na lewo od warsztatu. Do pociągu wchodzimy od ostatniego wagonu i musimy przejść na sam koniec, zabijając płaczącego stwora.

#6 Jedno wspomnienie znajdziemy przeszukując podziemia warsztatu, w podziemnym przejściu pełnym gruzów.

#7 Ostatnie szczątkowe wspomnienie w tej dzielnicy znajduje się w garażu, z którego trafiamy do drugiej kryjówki. Wejście otwieramy elektrycznym bełtem. Uważaj, bo zaraz po odtworzeniu wspomnienia zaatakuje cię zombie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze