Śródziemie: Cień Wojny - Uszkodzony, Zguba, Zatruta droga

Akt II. Misje i zadania główne w Nurnen i Cirith Ungol.

Na tej stronie przedstawiamy kolejne zadania głównego wątku w grze Śródziemie: Cień Wojny. Drugi akt zbliża się powoli ku końcowi, jednak wciąż pozostało kilka misji do wykonania. Tym razem skupiliśmy się na dwóch zadaniach w Nurnen oraz jednym w Cirith Ungol. Poniżej znajdziesz opis następujących misji:

  • Uszkodzony - Nurnen (1)
  • Zguba - Nurnen (2)
  • Zatruta droga - Cirith Ungol (3).
089

Misja: Uszkodzony

Pozostając w Nurnen musimy zbliżyć się do pokonania Bruza, który nie dość, że nas zdradził, to poczuł się wyjątkowo pewny siebie. Po rozpoczęciu zadania musimy uwolnić trzech popleczników i zabić wszystkich okolicznych wrogów. Jest to całkiem znany mechanizm, więc poradzisz sobie z tą częścią misji bardzo szybko.

Jak zapewne się domyśliłeś, przeszkadzać ci będą w tym pojawiający się kapitanowie. Po zrealizowaniu pierwszych wytycznych uruchomi się scenka przerywnikowa z Bruzem w roli głównej. Po jej zakończeniu będziesz musiał pokonać całą armię zdrajcy, a walka będzie miała miejsce w sali tronowej fortecy.

090
Starcie wygląda początkowo strasznie, ale w rzeczywistości jest dość proste.

Wśród walczących znajdziesz kilku kapitanów. Łącznie musisz pokonać 30 przeciwników. Nie będzie to jednak aż tak trudne, gdyż pomagać ci będą uwolnieni poplecznicy. Pamiętaj, aby każdego osłabionego kapitana zdominować i nakazać mu walkę przy naszym boku. Wówczas misja stanie się naprawdę bardzo łatwa do ukończenia.

Jeśli któryś z twoich popleczników zostanie zraniony, błyskawicznie go ocuć. Po zgładzeniu wskazanej liczby wrogów musisz także pokonać Bruza, który jednak w ostatniej chwili ucieknie z pola bitwy. Po przerywniku filmowym misja dobiegnie końca.

Misja: Zguba

Kontynuujemy wątek zdrajcy Bruza. W tym celu spotykamy się ze Szczurnikiem, po czym udajemy się na wskazane miejsce spotkania. Tam musisz pokonać napastników na karagorach. Oczywiście musisz pokonać zwierzęta oraz dosiadających ich orków.

Zadanie jest znacznie prostsze, gdy masz odpowiednią umiejętność pozwalającą ci przyzwać własnego karagora lub zdominować te na polu walki. Gdy znajdziesz się na grzbiecie zwierzęcia i rozpoczniesz ataki glewią, pojedynek może potrwać nawet zaledwie minutę.

091
Najpierw staraj się zrzucić z grzbietów zwierząt wrogie jednostki.

W przeciwnym wypadku po prostu wykonuj cały czas uniki oraz wciskaj wyświetlane na ekranie przyciski, aby wykonywać kontry. Pamiętaj, że karagory są bardzo podatne na ostrzeliwanie z łuku. W okolicy znajdziesz kilka miejsc, w których uzupełnisz amunicję - wystarczy spojrzeć na minimapę w lewym dolnym rogu ekranu. Po zakończonej potyczce misja dobiegnie końca.

Misja: Zatruta droga

Kontynuacja wątku z Bruzem ma miejsce w Cirith Ungol. Gdy się tam udasz i aktywujesz misję, podążaj za Szczurnikiem, aż dotrzecie do wielopoziomowej kopalni. Podążając po kolejnych kładkach musisz uratować trzech popleczników. Przy okazji możesz zabić pięciu przeciwników za pomocą mrocznego ciosu, co zrealizuje dodatkowy cel i da ci bonusowe nagrody.

Wraz z uwolnieniem ostatniego poplecznika, w najbliższej okolicy pojawi się także wrogi kapitan, tym razem na 27 poziomie doświadczenia. Warto więc go wcielić do naszej armii. Możesz go jednak też zabić i liczyć na upuszczenie przez niego wartościowego przedmiotu. Wraz z zakończeniem potyczki zadanie zakończy się.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami