Śródziemie: Cień Wojny - Sprzymierzeńcy, Krwawy sport

Akt II. Misje i zadania główne w Seregost.

Sporo przygód już za nami, a także eksploracji trzech regionów. W ramach drugiego aktu wątku fabularnego gry przejęliśmy także pierwszą fortecę, która mieściła się w Nurnen. Wykonujące to zadanie odblokowaliśmy także dwa kolejne regiony, a także możliwość powrotu do pierwszych lokacji.

Tym razem jednak wędrujemy do Seregost, gdzie czekają na ciebie dwa zadania, których opisy przejścia znajdziesz poniżej. Są to misje:

  • Sprzymierzeńcy (1)
  • Krwawy sport (2).
069

Misja: Sprzymierzeńcy

Gdy Minas Ithil upadło, wielu Gondorczyków zginęło, a część z nich wzięto do niewoli. Otrzymaliśmy informację o Idril i Baranorze, dlatego spotykamy się w wyznaczonym miejscu. Po rozpoczęciu zadania znajdujemy się w dość sporym, ale słabo bronionym obozowisku.

Naszą pierwszą wytyczną jest uratowanie trzech Gondorczyków. Wszyscy oznaczeni są żółtymi znacznikami, więc ich zlokalizowanie nie stanowi najmniejszego problemu. Przy każdym więzionym znajduje się niewielka grupka przeciwników. Rozpraw się z każdą, a następnie podejdź do przywiązanych Gondorczyków i uwolnij ich.

070
Strażnicy będą niezbyt wymagający.

Po uwolnieniu sprzymierzeńców przechodzimy do jaskini nieopodal, która jest wskazana żółtym znacznikiem. Po wejściu do środka musimy uratować kolejną grupę, tym razem pięciu Gondroczyków. Proces jest dokładnie taki sam, jak w przypadku pierwszej części zadania, jednak napotkasz tu inny typ jednostek.

Gdy uratujesz czterech jeńców, w jaskini pojawi się kapitan, Rug Niezawodny na dziewiętnastym poziomie doświadczenia.

  • Jest odporny na strzały, dlatego nie daj się zmylić tym, że w okolicy znajduje się ich całkiem dużo do podniesienia.
  • Najpierw pozbaw życia kilku pomocników kapitana, a potem stosuj na nim standardowe ataki.

Jeśli chcesz, możesz go na końcu wcielić do armii, jeśli uda ci się go osłabić. Po zakończonej walce przetnij piąte więzy, a następnie udaj się do kolejnego znacznika, gdzie uratujesz ostatniego Gondorczyka. Po przerywniku filmowym misja dobiegnie końca.

Misja: Krwawy sport

Po dotarciu do znacznika, aktywujemy zadanie, w którym trafiamy do dołów, czyli arenę. Na początku musimy zabić karagora, z którym walczą uczestnicy pokazu. Możesz to zrobić w szybki sposób za pomocą łuku lub innej broni dystansowej.

071
Przyejmniaczek.

Po zabiciu lub zdominowaniu karagora na arenie pojawią się dwa ologi. To duzi orkowie, których napotykałeś już we wcześniejszych fazach gry. Na arenie pojawi się także Idril, która pomoże ci w walce. Po zlikwidowaniu dwóch wielkich przeciwników, pojawi się także spora grupa słabszych wrogów.

Nieprzyjaciele stawiają na ilość, więc możesz zostać łatwo osaczony. Stopniowo pozbywaj się kolejnych nieprzyjaciół, aż na arenie pojawi się kapitan. Będzie to Mug Pełzak na 21 poziomie doświadczenia. Wraz z jego zabiciem lub zdominowaniem, misja zakończy się.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami