Śródziemie: Cień Wojny - Oczy Czarnoksiężnika, Trzy wieże

Akt II. Misje i zadania główne w Nurnen.

Kontynuujemy przygodę w Nurnen, a więc drugi akt. Po pierwszych dwóch zadaniach, Dzika natura i Pierścień Władzy, po których zyskaliśmy umiejętność dominowania kapitanów, musimy jeszcze rozwinąć swoją postać, zanim zajmiemy się szturmem, czyli odbijaniem twierdzy i kompletowaniem armii. Na tej stornie znajdziesz opis następujących zadań:

  • Oczy Czarnoksiężnika (1)
  • Trzy wieże (2).
056

Misja: Oczy Czarnoksiężnika

Po aktywacji zadania i bardzo krótkiej animacji wprowadzającej, podchodzimy do oznaczonych zwłok i badamy trop, wyostrzając ślady za pomocą analogów. Podążamy śladem Eltariel i po krótkim spacerze spotykamy kobietę. Oznaczonych będzie pięciu kapusiów, których musimy przesłuchać celem zdobycia dodatkowych informacji.

Dodatkowo, jeśli trzech z okolicznych kuszników zdominujesz z ukrycia, otrzymasz dodatkowy bonus na końcu zadania. Po zdobyciu informacji wracamy do Eltariel, która znajduje się gdzieś na terenie obozu. Po animacji misja zostaje zakończona i możemy przejść do kolejnej, związanej z rozpoczętym wątkiem.

Misja: Trzy wieże

Udajemy się na jeden z krańców mapy, aby spróbować dowiedzieć się, co planują nazgule. Po filmowym wprowadzeniu biegnij jak najszybciej do najbliższego, oznaczonego haediru, czyli widokowej wieży, na której bywasz, jeśli chcesz odkrywać mapę. Masz na to niecałą minutę. Gdy dotrzesz do jej podnóży, licznik się zatrzyma, ale będziesz musiał zlikwidować siedem orków.

057
Wśród orków może znaleźć się kapitan, jednak na dość niskim poziomie, co nie powinno ci zbytnio utrudnić walki.

Po udanej walce masz niewiele ponad minutę na dotarcie do kolejnego haediru, gdzie musisz powtórzyć cały proces. Tym razem jednak nie będzie tak łatwo, gdyż odległość jest znacznie większa i przy kilku błędach może zabraknąć ci czasu. U podstawy wieży musisz uporać się z dziesięcioma orkami, w tym z jednym kapitanem na czternastym poziomie doświadczenia.

Po udanej potyczce musisz skierować swe kroki do ostatniego haediru, gdzie czekać będzie najwięcej, bo aż piętnastu orków i kapitan na siedemnastym poziomie. Jeśli przybędziesz pod wieżę od odpowiedniej strony, kilku orków będziesz mógł pokonać z zaskoczenia, czyniąc całą bitwę znacznie prostszą.

058
W walce z duchem, nazgulem, najważniejsze jest to, aby błyskawicznie wciskać wyświetlane na ekranie przyciski.

Niestety, na arenie pojawi się także dodatkowy przeciwnik, nazgul, którym na razie nie zajmuj się zbyt intensywnie. Staraj się wyeliminować orków, a także naciskać bardzo szybko wyświetlane na ekranie przyciski, co pozwoli na obronę przed upiorem.

Co ciekawe, żaden z napotkanych kapitanów nie będzie podatny na dominację. Po wyeliminowaniu trzeciej grupy nieprzyjaciół, w tym zdominowaniu nazgula, misja dobiegnie końca.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami