Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsza łatka polskiego Ruiner balansuje poziom trudności

Powinno być nieco łatwiej.

Polska gra akcji Ruiner została ciepło przyjęta w recenzjach, choć wśród narzekań często pojawiały się wzmianki o zbyt wysokim poziomie trudności. Twórcy wydali w ubiegłym tygodniu łatkę, która powinna zmienić sytuację.

Jak wynika z listy zmian, opublikowanej na Steamie, łatwy poziom trudności jest teraz łatwiejszy, a normalny i trudny zostały zmodyfikowane dla „bardziej płynnych wrażeń z rozgrywki”. Wrogowie giną nieco szybciej, a bohater otrzymuje mniej obrażeń (na normalnym poziomie).

By grało się łatwiej

Zmieniono także zachowanie broni - pociski podróżują teraz dużo szybciej, co powinno ułatwić celowanie. Laserowe śledzenie naszej postaci przez niektórych przeciwników jest wolniejsze, a rozrzut karabinów - zmniejszony.

Wprowadzono także mniejsze poprawki, jak kolekcjonerskie karty na Steamie czy wsparcie dla zapisów „w chmurze”.

„Celem łatki jest usunięcie błędów i ogólne balansowanie rozgrywki na wszystkich poziomach trudności” - wyjaśniają twórcy. „Gra nadal jest trudna! Chcieliśmy jednak, by wszystkie bronie były równie wartościowe.”

W planach jest już kolejna aktualizacja, która doda między innymi możliwość zmiany obłożenia klawiszy oraz wsparcie dla obrazu w formacie 21:9.

Zobacz na YouTube

Ruiner ukazał się 26 września, także na PS4 i Xbox One.

Akcja toczy w 2091 roku w mieście Rengkok. Wcielamy się w zamaskowanego psychopatę, starającego się uratować swojego brata z rąk korporacji Heaven, która sprzedaje dostęp do rozrywki w wirtualnych światach. Bohaterowi pomaga tajemnicza hakerka.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Ruiner

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze