Śródziemie: Cień Wojny - Oczy Saurona, Cienie przeszłości, Kamień widzenia

Akt I. Misje i zadania główne w Minas Ithil.

Poniżej znajdziecie opis misji fabularnych związanych z pierwszym aktem gry, mającym miejsce w Minas Ithil. Na tej stronie zawarliśmy opisy następujących zadań typu Gondorczycy, należących do grupy misji głównych:

  • Oczy Saurona (1)
  • Cienie przeszłości (2)
  • Kamień widzenia (3)
009

Misja: Oczy Saurona

Po aktywacji zadania, które ma swój początek na szczycie wieży dominującej krajobraz nad okolicą, musisz przytrzymać wskazany przycisk, aby oczyścić haedir. Pozwoli ci on lokalizować zaginione sekrety i wspomnienia z przeszłości Mordoru. Mówiąc skrócie: proces ten odblokowuje dodatkowe aktywności w danej lokacji.

Po aktywacji haedir musisz przeskanować okolicę w poszukiwaniu kurhanów, ithildinów i wspomnień Szeloby. Po prostu rozglądaj się po okolicy, a gdy wokół kropki na środku ekranu pojawi się okrąg, ruszaj kursorem wolniej, doprowadzając do maksymalnego zmniejszenia okręgu.

010
Zmniejszający się okrąg świadczy o tym, że jesteś blisko celu.

Gdy trafisz w punkt, wyświetli się tam ikona przycisku. Naciśnij ją, aby odblokować aktywność poboczną, dostępną od teraz w każdym możliwym momencie pomiędzy misjami głównymi. Po sprawdzeniu trzech miejsc, misja dobiegnie końca. Teraz możesz oczyszczać inne haediry, aby władza Saurona nad miastem osłabła i aby móc odblokowywać kolejne poboczne aktywności.

Misja: Cienie przeszłości

Zadanie to jest do odblokowania u podnóży miasta. Po jego aktywacji musimy podążać ścieżką w dół przed siebie, aby zbadać starożytne składy Kelebrimbora, co prowadzić ma nas do poznania historii jego starć z Sauronem. Po wejściu do jaskini naciśnij L1 / LB, aby wejść do świata upiorów i odblokować dalsze przejście.

Gdy wejdziesz przez powstałe w ten sposób wrota do kurhanów, zauważysz wielkie pomieszczenie z posągami i zielonymi pochodniami. Dowiesz się nieco o historii i rozpocznie się wspomnienie, w którym odblokujesz nową umiejętność. Będzie to elfi gniew.

011
Podczas trwania elfiego gniewu w walce nie mamy sobie równych.

Po naładowaniu wskaźnika gniewu (na prawo od paska zdrowia) wciśnij dwa analogi, aby wyzwolić elfi gniew. Pozwoli to na szybkie zadawanie bardzo silnych ciosów, a przytrzymanie przycisku ataku spowoduje jeszcze cięższy cios, bardzo skuteczny na kapitanów. Masz wówczas również nieograniczoną moc i elfie strzały, co także można wykorzystać w walce.

W tym zadaniu musisz naładować pasek gniewu w około półtorej minuty, zabijając najbliższych przeciwników, po czym aktywować umiejętność i rozprawić się z dziesięcioma wrogami podczas trwającego gniewu. Po zrealizowaniu wytycznych misja dobiegnie końca. Możesz używać elfiego gniewu podczas dalszej rozgrywki.

Misja: Kamień widzenia

Zadanie aktywujemy u podnóży wielkiej bramy. Po animacji wprowadzającej ruszamy przed siebie i pod żadnym pozorem nie wbiegamy przez czerwone okręgi na ziemi. Oznaczają one miejsca, gdzie za chwilę spadną pociski. Na początku mogą cię tylko ogłuszyć, ale po chwili i zabić. Mijamy zatem oznaczenia i biegniemy w kierunku bramy.

Tam rozprawiamy się z grupą nieprzyjaciół, broniąc tym samym bramy. Następnie biegnij za Idril, ponownie mijając czerwone znaczniki na ziemi. Docieramy w ten sposób na taras, skąd zauważamy bestię oblężniczą. Za pomocą łuku strzelamy w podświetlone części machiny, aby ją osłabić, po czym błyskawicznie podbiegamy do niej i dosiadamy, przytrzymując wyświetlony przycisk.

012
Pod żadnym pozorem nie wchodź w czerwone okręgi.

Teraz naszym zadaniem jest pokonanie 60 napastników nadciągających w kierunku bramy. Staraj się wystrzeliwać pocisk nieco wcześniej, gdyż zanim doleci do ziemi, minie trochę czasu. Pokonaj także kolejną machinę oblężniczą, która pojawi się zaraz po rozpoczęciu ataku z lewej strony. Następnie zsiądź z przejętej machiny i zniszcz ją.

Zmierzaj do wskazanego miejsca, gdzie ponownie przejmiesz bestię oblężniczą. Ogranicza cię czas, więc lepiej się pospiesz. Tym razem, po przejęciu bestii, pokonać będziesz musiał dwie kolejne machiny oraz aż 80 napastników. Po zrealizowaniu celu zniszcz przejętą bestię, po czym zadanie zakończy się.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami