Śródziemie: Cień Wojny - Brama zdrajców

Akt I. Misje i zadania główne w Cirith Ungol.

Czas na kolejną misję główną, która następuje jeszcze w drugiej lokacji gry, czyli Cirith Ungol. Wciąż znajdujemy się w pierwszym akcie gry, co nie przeszkadza jednak, aby skompletować w międzyczasie wszystkie znajdźki i sekrety na dwóch dotychczasowych mapach. Jeśli jednak stanie się to zbyt nużące, wracamy do głównego wątku. Na tej stronie opisaliśmy następujące zadania:

  • Brama zdrajców (1)
024

Misja: Brama zdrajców

Po aktywacji tego zadania automatycznie przenosimy się na spotkanie z Szelobą, która przekazuje nam swoją wizję. Po animacji wprowadzającej ponownie spotykamy Golluma. Podążamy za nim i strzelamy do oznaczonego gniazda pająków. Przechodzimy kawałek dalej, gdzie zneutralizować musimy gromadę orków. Możesz wspomóc się wezwaniem towarzyszy.

Zmierzamy za Gollumem, który doprowadza nas w końcu do fortecy, gdzie musimy podążać za posłańcem. Staraj się nie zostać wykrytym, a otrzymasz dodatkowy bonus po ukończeniu zadania. Nie wchodź więc główną bramą, ale wespnij się na część fortyfikacji, uciszając przy tym znajdujących się wyżej strażników.

025
W budynku znajduje się wielu strażników, więc jeśli nie chcesz wywołać alarmu, trzymaj się raczej wyższych murów obronnych.

Po podsłuchaniu rozmowy posłańca kontynuujemy przeskakiwanie pomiędzy kolejnymi dachami budynków, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności i zabijaniu łuczników. Gdy dotrzemy do miejsca, w którym posłaniec znowu się zatrzymał, podsłuchujemy kolejną rozmowę. Raz jeszcze ruszamy za postacią, starając się pozostać niewykrytym.

W końcu docieramy do bramy, z której wychodzi ork i zabija posłańca, przepoławiając go w brutalny sposób. Jest to wódz Nakra Ludziołam na dość wysokim, siedemnastym poziomie doświadczenia. Przede wszystkim daruj sobie ataki z dystansu, gdyż przeciwnik jest odporny na strzały.

Da się go jednak oszołomić atakami z ukrycia, co może być jednak problematyczne ze względu na dość liczną obstawę. Jest także - o dziwo - lękliwy z powodu brutalności, dlatego jeśli go ogłuszysz, rzuć się na niego i zacznij okładać pięściami. Aby ułatwić sobie tę czynność, dobrze jest rozprawić się na początku z jego przyboczną strażą.

026
Podsłuchiwanie popłaca. Przynajmniej w tym przypadku.

Bardzo dobrze działają też na niego egzekucje wszelkiego typu oraz ranią go mocno wybuchy. Gdy jednak przyciśnie cię w jakimś ciasnym miejscu, postaraj się jak najszybciej uciec, gdyż posiada bardzo niebezpieczne i szybkie serie ciosów zakrzywionymi ostrzami. Włada też ognistą włócznią, która potrafi nas podpalić.

Gdy zadajemy wodzowi wystarczająco dużo obrażeń, jego ikona zamieni się na kolor zielony. Wówczas szybko rozpoczynamy przesłuchanie, kończą przy okazji całą walkę, a także i obecne zadanie. Nagrodą za ukończenie misji będzie najprawdopodobniej legendarny przedmiot.

Tym samym również realizujemy ostatnie w obecnej chwili zadanie w Cirith Ungol. Jeśli chcemy ruszyć fabułę do przodu, musimy wrócić do pierwszej, większej lokacji, a więc Minas Ithil, gdzie weźmiemy udział w zadaniu o nazwie Arena.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami