Śródziemie: Cień Wojny - Arena, Nim nastanie świt

Akt I. Misje i zadania główne w Minas Ithil.

Po zrealizowaniu kilku głównych misji w Cirith Ungol, musimy wrócić do Minas Ithil, gdzie odblokowane zostały kolejne i ostatnie już zadania w ramach pierwszego aktu gry. Na poniższej stronie znajdziesz opisy następujących zadań głównych:

  • Arena (1)
  • Nim nastanie świt (2)
027

Misja: Arena

Wróciliśmy do pierwszej lokacji, gdzie przystąpić możemy do zadania Arena. Okazuje się, że w tytułowym miejscu zebrali się wrogowie, a Czarnoksiężnik rzucił wyzwanie Ożywieńcowi. Po nieco przerażającej animacji wprowadzającej pojawiamy się na środku areny, aby walczyć z dowódcą grabieży, kapitanem Az-Agurem, Ogrem.

Ma on zaledwie ósmy poziom doświadczenia, więc walka z nim nie będzie należeć do najtrudniejszych. Pamiętaj jednak, że jego słabą stroną jest niezdarność, wrażliwość na egzekucję, a także jest łatwopalny. Jest niestety odporny na strzały, więc stawiaj raczej na walkę w zwarciu.

028
Walka z Az-Agurem nie należy do najtrudniejszych.

Po pokonaniu czempiona musisz sprowokować tłum, co zrobisz po przejściu na środek areny i wciśnięciu wyświetlonego przycisku. Po przemowie na arenie pojawią się nowi przeciwnicy, a twoim głównym zadaniem będzie po prostu przetrwanie. Najpierw uporaj się ze słabszymi nieprzyjaciółmi, a dopiero później zajmij się kapitanami.

Pamiętaj jednak, żeby nie zatracić się w walce ze słabszymi wrogami, gdyż ci będą pojawiać się nieustannie. Po pokonaniu kolejnych kapitanów na arenie pojawi się najtrudniejszy przeciwnik. Kapitan Krimp Jeńcolub jest na 14 poziomie doświadczenia. Jest łatwopalny i ranią go ataki z dystansu, co warto wykorzystać.

029
Efektowną walką i skutecznym przemówieniem wygoniliśmy publikę z areny.

Jest za to niewrażliwy na egzekucje i bardzo zwinny. Sam również preferuje ataki z dystansu, a więc pozostawaj cały czas w ruchu. Po zlikwidowaniu uruchomi się animacja, w której orkowie z publiczności błyskawicznie opuszczą arenę, a misja dobiegnie końca. Warto jest wrócić po nagrody, które upuścili pokonani kapitanowie.

Misja: Nim nastanie świt

Po skutecznym odwróceniu uwagi na arenie, podczas którego Idril wykonywała swoją część zadania, spotykamy się z nią w wyznaczonym miejscu (2). Musimy uratować ojca kobiety, a w tym celu - po animacji wprowadzającej - ruszamy naprzód, aby zakraść się do obozu orków.

Gdy będziemy schodzić coraz niżej ścieżką, zauważymy coraz większe liczby wrogich oddziałów. Zaktualizuje się także nasz cel misji. Na tę chwilę musimy uwolnić ośmiu jeńców. Będą oni zaznaczeni żółtymi znacznikami misji. Zanim jednak do nich podejdziesz, musisz uporać się ze wszystkimi przeciwnikami wokół.

030
Dopiero po oczyszczeniu okolicy możesz podejść do jeńca i uwolnić go.

Przekradamy się do kolejnego obozowiska, gdzie oczyszczamy teren i ratujemy kolejnych schwytanych żołnierzy. Gdy wykonamy wytyczną, musimy pozbawić życia pozostałych wrogich strażników w obozie. Gdy już to zrobimy, bierzemy się za ratunek Castamira. Po dobiegnięciu we wskazane miejsce uruchomi się animacja.

Ork, który miał zgładzić ojca Idril, na szczęście zostanie pokonany automatycznie. Teraz musimy już tylko dotrzeć do miasta. Wracamy więc tą samą ścieżką, po drodze likwidując patrole, a także strażników na moście. W żadnym wypadku nie będzie to walka wymagająca dużych umiejętności. Wraz z kolejną animacją zadanie dobiegnie końca.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redaktor Naczelny

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami