Polskie Seven: The Days Long Gone - premiera 1 grudnia

Izometryczna post-apokalipsa.

Firma wydawnicza Imgn.pro poinformowała, że gra Seven: The Days Long Gone od polskiego studia Fool's Theory zadebiutuje jeszcze w tym roku. Premiera 1 grudnia, tylko na PC.

W sklepie Humble Bundle ruszyły już zamówienia przedpremierowe, tańsze o 10 procent - a więc za 27 euro (ok. 116 zł). Warto jednak wstrzymać się z zakupem cyfrowym, ponieważ w Polsce ukaże się także wydanie pudełkowe, wycenione na około 100 zł.

1
Nikt nie spodziewa się kusznika

W Seven: The Days Long Gone wcielamy się w samotnego wędrowca o imieniu Teriel, przemierzającego imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.

Ważną rolę odgrywa upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomaga przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.

Poza tym gra stawia na szybkie tempo akcji, pomimo izometrycznego rzutu kamery. Kluczowy jest izometryczny parkour oraz przemieszczanie się po obiektach i przeszkodach - można też z nich spaść.

Prowadzona postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie brakuje ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii.

Twórcy opublikowali nowy materiał wideo, w którym prezentują świat produkcji:

Odpowiedzialne za prace Fool's Theory - studio założone przez weteranów z CD Projekt Red - ujawniło swój debiutancki projekt w sierpniu 2015 roku. Seven opisali wtedy jako „inspirowany Thiefem, izometryczny tytuł RPG w trzech wymiarach”.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami