Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsza większa łatka dla gry FIFA 18 zajmuje się bramkarzami

Oraz strzałami.

Electronic Arts opublikowało pierwszy większy patch dla gry FIFA 18, wprowadzając szereg istotnych modyfikacji w rozgrywce.

Aktualizacja jest już dostępna na PC, a wkrótce trafi też na konsole. Główne zmiany to usprawnienie pracy bramkarzy przy jednoczesnym utrudnieniu w systemie strzelania na bramkę.

Courtois kurtuazyjnie wpuszczał wszystko

Jednym z głównych zarzutów kierowanych pod adresem tegorocznej odsłony popularnego symulatora jest fakt, że w grze za łatwo jest zdobyć gola. Golkiperzy są za słabi, strzały są za łatwe do wykonania, a szybkie podania zbyt efektywne.

Część graczy uważa, że takie zmiany to plusy w porównaniu z poprzednią częścią cyklu. Z drugiej strony, mecze często kończą się mało realistycznymi wynikami.

Electronic Arts zdaje się zgadzać z zarzutami. Twórcy modyfikują więc czasy reakcji bramkarzy oraz zmniejszają wyzwanie na poziomach trudności Amator i Nowicjusz. Zredukowano też celność strzałów.

W karierze wprowadzono możliwość oddelegowania rozmów nad przedłużeniem kontraktów oraz renegocjację umowy dla zawodnika, którego kwotę odstępnego już wpłacono.

Zobacz: FIFA 18 - poradnik i najlepsze triki

Fanów ucieszy także wiadomość, że twórcy dodali lepszy algorytm wybierania kolorów strojów w meczach sieciowych, dla większej różnorodności na boisku.

Cover image for YouTube videoFIFA 18 – wideo z rozgrywką

W trybie FUT dla pojedynczego gracza usunięto sztuczkę, w ramach której użytkownicy przełączali się na bramkarza i pozwalali sztucznej inteligencji wygrać mecz.

Dodano również bardziej zaawansowane animacje siatki w bramce. Pełną listę zmian i nowości można znaleźć na oficjalnym forum dyskusyjnym.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

FIFA 18

PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze