Witamy w poradniku i solucji do Destiny 2. Znajdziesz tu opis przejścia kampanii fabularnej gry, opis ekwipunku, broni i pancerzy, a także umiejętności specjalnych. Oprócz tego przybliżymy ci tajniki rozgrywki sieciowej z podziałem na dostępne tryby gry i lokacje oraz podzielimy się zestawem porad ogólnych, przydatnych na samym początku zabawy.

Jeśli chcesz dobrze bawić się w Destiny 2, nie musisz znać poprzedniej części. Twórcy gry, firma Bungie Software, zadbali o to, aby historię przedstawioną w grze zrozumieli także ci gracze, którzy nie mieli do czynienia z pierwszą częścią serii. Akcja gry ma miejsce po wydarzeniach z pierwowzoru.

Oprócz rozbudowanej kampanii dla pojedynczego gracza, Destiny 2 oferuje wiele trybów przeznaczonych do rozgrywki sieciowej, skupiającej się na współpracy pomiędzy znajomymi oraz rywalizacji dwóch drużyn. Opisy wszystkich trybów znajdziesz w naszym poradniku. Przypominamy tym samym, że premiera gry na pecetach będzie mieć miejsce 24 października.

Życzymy miłej lektury i przyjemnej zabawy!

Porady ogólne

W tym miejscu zapoznasz się z podstawami dotyczącymi mechaniki gry i rozgrywki. Dowiesz się stąd o rozwoju postaci, wyborze klas, ekwipunku i wielu innych aspektach, z którymi spotkasz się zaraz po włączeniu gry. Dużą uwagę poświęcimy także dostępnemu uzbrojeniu i wyjaśniamy, jak zdobyć broń egzotyczną. Poruszymy także aspekty związane z czasowymi wydarzeniami.

Dodatek Klątwa Ozyrysa

Tutaj opisujemy wszystkie najważniejsze elementy pierwszego rozszerzenia do Destiny 2, skupiając się na nowych sposobach rozwoju poziomu mocy bohatera i niespotykanych wcześniej aspektach rozgrywki.

Rozgrywka sieciowa - multiplayer

W tym miejscu przybliżymy ci wszystkie detale na temat rozgrywki sieciowej. Zapoznasz się tu między innymi z trybami dostępnymi w multiplayerze i wieloma innymi aspektami.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Opis przejścia

Znajdziesz tu dokładną pomoc dotyczącą przejścia głównej kampanii fabularnej, która jest przeznaczona dla pojedynczego gracza. Wszystkie misje kampanii dla pojedynczego gracza znajdą się właśnie tutaj.

Aktywności poboczne

Poniżej możesz zapoznać się ze wszystkimi aktywnościami pobocznymi typu: Przygoda, Patrol, Wydarzenie publiczne.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Misje Szturm (Strike)

W tym miejscu znajdziesz dokładne opisy przejścia wszystkich zadań typu Szturm, znanych do tej pory jako Strike. Wszystkie misje zakończone są wymagającą walką z bossem.

Wkrótce dalsze aktualizacje.

Porady ogólne

- Na samym początku zabawy musisz wybrać klasę postaci spośród trzech dostępnych. Jest to kluczowy wybór, który musi być dopasowany do preferowanego przez ciebie stylu rozgrywki. Aby podjąć dobrą decyzję, zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi każdej klasy i wybierz takiego bohatera, który będzie zgodny z charakterystyką twojej walki.

- Chociaż Destiny 2 opiera się głównie na strzelaniu, nie zapominaj nigdy o posiadanych umiejętnościach specjalnych, które nierzadko potrafią odwrócić losy całej bitwy. Tyczy się to zarówno kampanii fabularnej jak i potyczek sieciowych różnego typu.

- Warto pamiętać, że twórcy gry przez bardzo długi czas będą aktualizować dostępną w grze zawartość, a także rozwijać o nowe elementy. Nie zdziw się zatem, jeśli jakieś rozwiązania, do których zdążyłeś się przyzwyczaić, nagle ulegną zmianie.

- Eksperymentuj z posiadanym ekwipunkiem. Zarówno odpowiedni dobór broni jak i używanego pancerza to połowa sukcesu. Zwracaj uwagę na współczynniki i cechy uzbrojenia, aby były zgodne z obranym przez ciebie stylem gry.

- Regeneracja zdrowia w grze odbywa się poprzez krótkotrwałe schowanie się za dowolną osłoną. Jeśli w tym momencie nie będziesz znajdować się pod bezpośrednim ostrzałem i dodatkowo kucniesz na kilka chwil, pasek energii życiowej powinien błyskawicznie się odnowić.

- Nie poddawaj się po porażkach w trybach sieciowych. Twórcy gry cały czas pracują nad odpowiednim balansem rozgrywki, który na pewno pomoże wyrównać szanse na placu boju, lecz najważniejsze są twoje umiejętności, a te zdobędziesz ćwicząc regularnie w grze.

- Zaglądaj w każdy możliwy zakamarek lokacji. W wielu nietypowych miejscach mogą pojawiać się skrzynie z ciekawą zawartością lub wzmocnieni przeciwnicy, których pokonanie doda ci również wiele bonusów.

- Jeżeli sterujesz padem i wydaje ci się, że postać obraca się za wolno, możesz zwiększyć czułość rozglądania się w opcjach gry. Pamiętaj, że najlepsi gracze w sieci używają wartości pomiędzy 3 a 5. Wyższe wartości mogą odbić się negatywnie na celności.

Fakty i mity - jak zmieniły się laptopy do gier

Karty graficzne, design i technologie.

Destiny 2: Strategos zabierze graczy w lodowe rejony Marsa

Dodatek wprowadzi też tryb hordy i szereg innych nowości.

H1Z1 w maju trafi na PS4

W zmodyfikowanej wersji.

Aktualizacja God of War pozwala zwiększyć rozmiar wyświetlanego tekstu

Czytelniejsze informacje z kodeksu i opisy zadań.