Bethesda wraca do płatnych modów w Skyrimie - startuje Creation Club

Funkcja także w Fallout 4.

Bethesda błyskawicznie wycofała się z pomysłu na płatne mody w Skyrimie po szerokiej krytyce tego pomysłu w 2015 roku, lecz teraz rozwiązanie powraca, w nieco zmodyfikowanej postaci.

Mowa o inicjatywie Creation Club, od jakiegoś czasu dostępnej już w Fallout 4. W ramach programu gracze mogą kupować mniejsze i większe modyfikacje przygotowane przez współpracujących partnerów zewnętrznych, zweryfikowane przez Bethesdę pod kątem jakości i kompatybilności.

Transakcje rozliczymy w kredytach, które kupujemy za prawdziwe pieniądze. 750 CC to 7 euro (ok. 30 zł), 1500 CC to 13 euro (ok. 56 zł), 3000 CC to 21 euro (ok. 91 zł), a 5500 CC to 35 euro (ok. 151 zł).

„Zawartość jest sprawdzana i zgodna z podstawową wersją gry oraz oficjalnymi dodatkami” - czytamy w opisie na Steamie. „Użycie klubu twórczości jest łatwe: przeglądaj wybór dodatków w grze według kategorii i wydaj kredyty, aby pobrać zawartość”.

1
2
3
4

Bethesda stara się jak może, by ani razu nie użyć określenia „mod”. Kupujemy dodatki, rozszerzenie i nową zawartość, nie płatne modyfikacje - ponieważ to nie podobna się graczom.

Fani wydają się być mniej oburzeni niż w 2015 roku, lecz nie brakuje sprzeciwu. Do Fallout 4 przygotowano nawet specjalną modyfikację o nazwie No More Creation Club News, usuwającą z głównego menu powiadomienie o możliwość korzystania z Klubu. Projekt pobrano niemal 30 tysięcy razy.

Warto dodać, że aktualizacja wprowadzając Klub Twórczości do samej gry (koniecznie w wersji Skyrim Special Edition) nie jest gotowa, lecz powinna zadebiutować jeszcze dzisiaj. Trudno więc sprawdzić, co dokładnie oferuje sklepik.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami