Macierz zdaje się nie dawać nam spokoju. Tym razem prosi nas o odnalezienie członkiń jej załogi. Brakuje ich jednak od długiego czasu, więc Macierz wydaje się być pogodzona z tym, co mogło je spotkać. Decydujemy się jednak pomóc i udajemy się na poszukiwania.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 90

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

083
Splątanie, Dolina Arkadyjska.

Po aktywowaniu misji musimy zdobyć chip z danymi Weksów. Sprowadza nas to do likwidowania wszystkich okolicznych nieprzyjaciół, z nadzieją, że któryś z nich upuści wymagany przedmiot. Możliwe, że będziesz musiał oddalić się nieco, aby natknąć się na pierwszych wrogów.

Upuszczony chip będzie miał nad sobą charakterystyczny znacznik, nie sposób go więc przegapić. Prawdopodobnie będzie w posiadaniu jednego z nieprzyjaciół znajdujących się nad wodą nieopodal. Po jego zdobyciu zmierzamy w wyznaczone przez Macierz miejsce.

084
Po zhakowaniu konfluksu musisz bronić najbliższej okolicy.

Hakujemy świetlisty słup, a następnie bronimy najbliższej okolicy. Gdy zbyt blisko znajdzie się duża liczba przeciwników, postęp hakowania zostanie wstrzymany. Neutralizuj zatem wszystkich jak najszybciej. Gdy proces zostanie ukończony, zmierzamy za kolejnymi, świetlistymi hologramami. W ten sposób docieramy do trzech modułów danych na wiszących w przestrzeni platformach.

Trudność tego fragmentu polega na tym, że musisz przeskakiwać pomiędzy kolejnymi platformami, a niektóre z nich czasowo znikają. Gdy więc runiesz na ziemię, będziesz musiał wspinać się ponownie. Po wykonaniu trzech interakcji wskakujemy przez wielki teleport i zmierzamy przed siebie, aż trafiamy do jaskini, gdzie musimy poradzić sobie ze wszystkimi nieprzyjaciółmi.

085
Granatnik to niezaprzeczalny argument w walce z Nadzorcą.

Najtrudniejszy będzie Nadzorca Weksów, czyli unosząca się w powietrzu hydra z częściową osłoną wokół siebie. Warto spróbować zniszczyć ją na samym początku. Po uporaniu się z grupą nieprzyjaciół zmierzamy za kolejnym hologramem. Uporaj się z następną porcją wrogów, w tym z kolejnym Nadzorcą Weksów.

Po oczyszczeniu całej areny musisz podejść do znacznika za jedną ze skał, gdzie znajdują się zwłoki członkiń załogi Macierzy. Po ich zeskanowaniu i krótkiej rozmowy ze zleceniodawcą misja dobiegnie końca. Koniecznie zbierz łupy pozostawione przez pokonanych przed chwilą nieprzyjaciół!