Tym razem to nie Macierz potrzebuje naszej pomocy, ale my Macierzy. Duch chce połączyć się z rdzeniem Nessusa, a do tego potrzebna jest mu właśnie pomoc Macierzy. Po aktywacji zadania musimy rozmieścić w okolicy trzy nadajniki. Miejsca są wyznaczone przez białe okręgi i dostępne po wykonaniu dłuższego skoku.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 90

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

086
Miejsce, miejsce.

W każdym z tych miejsc wykonaj interakcję, a gdy rozmieścisz wszystkie nadajniki, udaj się do wskazanego znacznikiem misji miejsca. Spacer będzie dość długi, dlatego pogódź się z tym, że po drodze napotkać możesz grupy przeciwników. Gdy dotrzesz do wielkich, okrągłych i podświetlonych wrót, utoruj sobie przejście, a następnie wykonaj na nich interakcję.

087
Jeśli dobrze wymierzysz skok, możesz znaleźć się od razu po drugiej stronie.

Użyj długiego skoku, aby dostać się na półkę skalną widoczną na powyższym obrazku, a następnie wskocz w okrąg z promieniem światła. Zostaniesz wystrzelony nieco dalej, gdzie wykonasz interakcję na wskazanym miejscu. Teraz musisz zniszczyć pięć sześcianów unoszących się w powietrzu i oznaczonych znacznikami misji.

Rozpocznie się wówczas proces stabilizacji. Zeskocz więc na niższy poziom, gdzie oprócz nadciągających przeciwników będziesz musiał niszczyć kolejne, pojawiające się na krótką chwilę sześciany w przestrzeni. Niszcząc je będziesz napełniał procent stabilizacji, a gdy ten osiągnie sto, musisz pozyskać rdzeń Umysłu.

Wystarczy, że pokonasz wtedy Minotaura Sieciowego, czyli wielkiego robota. Jego słabym punktem jest jasny punkt na jego korpusie. Mini-boss dysponuje jednak dość silnymi atakami, dlatego warto go trzymać na dystans i przy każdej możliwej okazji regenerować zdrowie za jakąś oddaloną osłoną.

088
Strzałką wskazaliśmy słaby punkt przeciwnika.

Co ciekawe, Minotaur będzie zmieniał swoje położenie wraz z otrzymywanymi obrażeniami. Śledzimy zatem potężnego przeciwnika i w pierwszej kolejności likwidujemy pomagające mu inne jednostki. Cały czas nie zapominamy o jego silnych atakach z dystansu. Gdy docieramy do ostatniego miejsca i udaje się nam pokonać wroga, podnosimy upuszczony przez niego przedmiot.

Przechodzimy przez świetlisty portal i zmierzamy przed siebie, aby uratować Macierz. Przemierzamy kolejne jaskinie, likwidując wszystkich wrogów w zasięgu wzoruku, po czym podchodzimy do świetlistego słupa, aby rozpocząć proces stabilizacji. Ponownie niszczymy unoszące się w powietrzu kostki, a także pojawiających się nieustannie nieprzyjaciół.

089
Cyklop Sieciowy to jedyny mini-boss w grze, którego można unicestwić zaledwie jednym granatem.

Gdy postęp stabilizacji zakończy się, wkraczamy do głównej komnaty, gdzie zauważamy wielkiego i groźnie wyglądającego Cyklopa Sieciowego. Możesz go zauważyć na powyższym obrazku. Co ciekawe, jego neutralizacja jest bardzo prosta. Poczekaj po prostu, aż się otworzy, a następnie rzuć celnie w jego stronę granat.

Możesz także spróbować swojego szczęścia z granatnikiem lub inną, ciężką bronią, ale nic nie będzie tak skuteczne, jak właśnie granat. Jego wybuch spowodowuje reakcję łańcuchową, która błyskawicznie unicestwi przeciwnika. Teraz po prostu podejdź do wielkiego, rozświetlonego bloku i wykonaj interakcję, aby uwolnić Macierz. Po krótkim dialogu i skorzystaniu z teleportu misja dobiegnie końca.

Uwaga!

Gdy uwolnisz Macierz możesz trafić na popularny błąd, który uniemożliwia ukończenie zadania. Bug, który zdarza się wielu graczom powoduje, że Macierz nie odezwie się do ciebie, ale znacznik kierujący do teleportu będzie aktywny. Jego osiągnięcie jednak nic nie zmieni i jedynym ratunkiem będzie wyłączenie gry i włączenie jej ponownie. Całą misję będziesz musiał powtarzać, choć na końcu błąd może być powtórzony. Lepiej więc poczekać na stosowną łatkę.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały