Dostęp do tego zadania na planecie Tytan otrzymasz po wykonaniu dwóch misji fabularnych - Nadzieja i Odpływ. Dopiero wtedy zyskasz możliwość swobodnego przemieszczania się po tej planecie. Gdy po wymienionych misjach porozmawiasz ze Sloane, możesz już podejść do Przygody o specyficznej nazwie Złodziej złodzieja.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 60

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

056
Syrenia Wieża, Tytan.

Po aktywacji zadania nie ruszaj się zbyt daleko, gdyż pierwsze założenie misji wykonasz w najbliższej okolicy. Musisz odzyskać narzędzia od złodziei zapasów, którzy mają wokół swoich szyj charakterystyczne, fioletowe chusty. Biegają przygarbieni, próbując jakby przemknąć pod twoim nosem. Ich nazwa to po prostu Złodziej zaopatrzenia.

Po każdym zneutralizowanym przeciwniku pozostanie Narzędzie naprawcze wskazane odpowiednim znacznikiem. Musisz zebrać ich pięć, aby pchnąć zadanie dalej. Biegaj więc po arenie w poszukiwaniu Złodziejów zaopatrzenia, neutralizuj i podnoś kluczowe przedmioty. Gdy zbierzesz odpowiednią ich ilość, znacznik misji zaktualizuje się, a ty będziesz musiał udać się do skrytki Upadłych.

057
Na swej drodze prawdopodobnie po raz pierwszy spotkasz maskującego się Marudera.

Podążamy zatem za wskaźnikiem misji, po drodze likwidując napotkane niewielkie grupy nieprzyjaciół. W końcu wyjdziesz z kompleksu budynków i znajdziesz się nad wodą. Zeskocz wówczas po schodach na dół, a dotrzesz po chwili do wspomnianej skrytki. Uporaj się z okolicznymi nieprzyjaciółmi, po czym wykonaj interakcję na skrytce.

Po jej przeskanowaniu okaże się, że musisz jeszcze odzyskać wskaźnik teleportu. Wchodzimy więc do pobliskiego budynku i już po chwili po raz pierwszy spotykamy złodzieja zaopatrzenia, tym razem z żółtym paskiem zdrowia. Próba jego zabicia na razie spełznie jednak na niczym. Podążamy zatem dalej, kierując się wskaźnikami misji i przebijając się przez grupy przeciwników.

W końcu napotykamy złodzieja, z którym musimy stoczyć walkę. Istota jest bardzo szybka, dlatego dobrze jest mieć pod ręką ciężką broń w rodzaju strzelby lub wspomóc się granatem. Po odzyskaniu nadajnika wracamy do teleportu, gdzie rozpocznie się nieco dłuższa walka. Wrogowie jednak zaczną pojawiać się dopiero po aktywacji teleportu - rozmieszczeniu nadajnika.

058
Po rozmieszczeniu nadajnika musisz utrzymywać się w strefie wyznaczonej przez biały okrąg.

Starcie jest o tyle trudne, gdyż obfituje w dużą liczbę pojawiających się ciągle przeciwników. Podczas walki musisz utrzymywać się w białym okręgu o niewielkim promieniu. Pojedynek będzie więc bardzo emocjonujący bez zbyt dużych szans na chowanie się za osłonami.

Podczas przebywania w okręgu przyglądaj się zapełniającemu się znacznikowi teleportacji w środku ekranu przy dolnej krawędzi. Gdy teleportowanie skrytki osiągnie 100 i oczyścisz teren z pozostałych Upadłych, misja po chwili dobiegnie końca.

Ancestors Legacy w Polsce z Edycją Mieszka I

Książę Polski nadciąga z zastępami wojów.

PS Plus: maj 2018 - pełna oferta

Beyond: Dwie Dusze i Rayman Legends.