Jest to kolejna misja typu Przygoda, należąca do aktywności pobocznej. Zwróć uwagę, że rekomendowana Moc dla tego zadania jest ustalona na 20 punktów, jednak nie daj się zwieść pozorom - końcowa faza tej misji może napsuć ci nieco krwi, jeśli zdecydujesz się na bezmyślne parcie do przodu.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 20

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

041
Przedmieścia, Europejska Martwa Strefa.

Nie uprzedzajmy jednak faktów. Po to zadanie musisz wyjść z Trostland, w którym przebywałeś zapewne do tej pory. Po aktywowaniu przygody dowiesz się od Hawthorne, że Upadli próbują zakłócić komunikację radiową na terenie EMS. Musimy więc udać się na poszukiwania źródła zakłóceń, celem zniszczenia go.

Na początku musimy zbadać sprzężenie. W tym celu skieruj się w stronę wody i zniszcz jeden z Trzpieni znajdujących się tam. Po zdobyciu nienaruszonego rdzenia trzpienia naszym celem jest obrona anteny sygnałowej znajdującej się na wzgórzu nieopodal. Udajemy się tam zatem i odpieramy ataki nadciągających nieprzyjaciół, aż pasek namierzania źródła po lewej stronie ekranu osiągnie sto procent.

042
Podczas obrony koncentruj się na dolinie, z której nadciągać będą coraz silniejsze grupy przeciwników.

Zauważ, że gdy któryś z nieprzyjaciół znajdzie się w pobliżu anteny, namierzanie zostanie wstrzymane. Właśnie dlatego istotne jest, aby nie dopuszczać wrogów do podejścia do anteny. Po uporaniu się ze wszystkimi, w tym z Inżynierem sygnałowym, nie zapomnij zabrać łupu ze skrzyni po pokonaniu mini-bossa.

Gdy osiągniesz sto procent namierzania dostaniesz informację, która pozwoli ci na dotarcie do źródła sprzężenia. Udajemy się więc do podziemi nieopodal, idąc za tropem znacznika. Przemierzając tunele zaczniesz schodzić coraz niżej i okazjonalnie będziesz trafiał na pojedynczych przeciwników. W końcu jednak dotrzesz do większego pomieszczenia, które musisz oczyścić całkowicie ze wszystkich nieprzyjaciół.

Nie zapominaj przy tym o strzelaniu do czerwonych beczek, jeśli w pobliżu stacjonować będą nieprzyjaciele. Pod koniec na arenie pojawi się także silniejszy Kapitan. Najlepszym rozwiązaniem na stawiany przez niego opór jest granat lub użycie superzdolności, o ile nie skorzystałeś z takiej opcji już wcześniej.

043
Kapitan nie zalicza się do mini-bossów, ale potrafi skutecznie się bronić.

Po pokonaniu tej tury przeciwników zmierzamy jeszcze głębiej, gdzie docieramy do kolejnej, dobrze bronionej jaskini. Tam również czeka cię kolejny Kapitan. Przechodzimy przez korytarz z czerwonymi laserami, niszcząc ich nadajniki z bezpiecznej odległości. Po przebiciu się na drugą stronę docieramy do Nory Zbieracza, która jest terenem ostatniej potyczki dla tej misji.

044
Nora Zbieracza jest zbyt niebezpieczna, aby wbiegać na jej środek już na samym początku.

Rejon charakteryzuje się bardzo dużą liczbą Upadłych, dlatego nie wolno ci wbiegać tam bez przygotowania. Bardzo dobrą taktyką jest początkowo pozostawanie u wejścia do jaskini i zabicie tak dużej liczby nieprzyjaciół, jak to tylko możliwe.

Twoja aktualna wytyczna to zlikwidowanie sprzężenia. Sprowadza się to do pokonania mini-bossa, który nazwany jest Graxusem, Ślepym Kapitanem. Jego nazwa jest - rzecz jasna - mylna, gdyż przeciwnik zauważa nas bardzo szybko, jednak preferuje walkę na odległość. Nie oznacza to, że powinniśmy się do niego zbliżać - gdy trzeba, potrafi bardzo silnie uderzyć pięścią.

Początkowo najważniejsze jest utrzymywanie dystansu i oczyszczenie terenu z innych, mniej problematycznych wrogów. Dopiero, gdy na arenie zostanie tylko Graxus, możemy się za niego zabrać. Skuteczne przeciwko niemu są celnie rzucone granaty oraz, przede wszystkim, użycie superzdolności.

045
Graxus, aleś ty brzydki...

Początkowo najważniejsze jest utrzymywanie dystansu i oczyszczenie terenu z innych, mniej problematycznych wrogów. Dopiero, gdy na arenie zostanie tylko Graxus, możemy się za niego zabrać. Skuteczne przeciwko niemu są celnie rzucone granaty oraz, przede wszystkim, użycie superzdolności.

Prawdopodobnie nie starczy ci czasu, aby wykorzystać ją drugi raz, dlatego przed aktywacją upewnij się, że jej użycie będzie efektywne. Na Graxusie używaj swoich najpotężniejszych broni, a także staraj się zwabiać go w miarę możliwości w rejon czerwonych beczek. Strzelaj wówczas do zbiorników, aby wywołać potężne ranienie.

Gdy sam odniesiesz groźne obrażenia, spróbuj schować się za jakimś głazem jak najdalej od groźnego przeciwnika. Gdy twoje zdrowie zregeneruje się, wróć do walki. Po pokonaniu kapitana zyskasz kod do skrytki, w której znajdować się będzie nagroda. Zbierz łup ze skrzyni, kończąc tym samym tą poboczną aktywność.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Najnowsze

Powstanie kolejna powieść o wiedźminie

Andrzej Sapkowski pracuje nad nową książką.

Valve przejęło twórców Firewatch

Nowa gra studia Campo Santo wciąż powstaje.

Games with Gold maj 2018 - pełna oferta

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, Vanquish i inne.

God of War - Znaczniki informacji: Alfheim

Poznaj lokalizacje miejsc, gdzie możesz zdobyć wiadomości o świecie elfów.

Reklama