Jest to kolejne zadanie dla Devrima Kaya, które zostanie odblokowane po ukończeniu poprzedniej misji, a więc Nowa Granica. Aktywujesz ją dokładnie w tym samym miejscu, a więc na wieży kościoła w Europejskiej Martwej Strefie. Po nawiązaniu kontaktu ze zleceniodawcą musisz wziąć od niego przedmiot fabularny, jakim jest wzmacniacz sygnału.

Po jego pobraniu wyświetli ci się monit informujący o dostępnych nowych aktywnościach. Wśród nich znajdziesz misję odnalezienia i udzielenia pomocy Hawthorne, przygody w walce z wrogami, eksplorację utraconych sektorów i skrzynki regionalne do odnalezienia. Jeśli użyjesz Nawigatora, możesz wybrać daną aktywność i ją śledzić.

Dostępne od:

  • poziom: b. d.
  • moc: 30

Zobacz też: Destiny 2 - jak szybko zdobywać doświadczenie, poziomy i Moc

Gdzie zacząć:

032
Trostland, Europejska Martwa Strefa.

Podchodzimy więc nieco dalej, na tyły kościoła i aktywujemy znacznik. Wychodzimy na zewnątrz i przechodzimy przez ulicę, wchodząc do sąsiedniego budynku. Kolejne korytarze będą dość bezpieczne, jednak gdy wyjdziesz przez dziurę w ceglanej ścianie, możesz spodziewać się grup przeciwników.

Przechodzimy przez wielkie drzwi, nad którymi znajduje się napis Salzwerk. Tuż za nimi znajdziesz się w dość dobrze strzeżonej lokacji widocznej na poniższym obrazku. Stopniowo przedzieraj się przez zastępy niezbyt wymagających wrogów, kierując się cały czas przed siebie.

033
Czeka cię tu nieco walki, w której przydatny - choć niewymagany - może okazać się karabin snajperski.

Na samym końcu kopalni znajduje się stary, zardzewiały szyb windy. Spróbuj wezwać windę, aktywując znajdujący się tam świecący panel. Niestety, ta spadnie z łoskotem, a my będziemy zmuszeni do odnalezienia alternatywnej drogi. Kierujemy się więc na prawo od windy, gdzie zauważamy wielką kratownicę w ścianie.

Bramę otwieramy panelem po lewej stronie. Przemierzamy korytarz, a na jego końcu wchodzimy kładką po lewej stronie, przechodząc tym samym na drugą stronę kolejnej bramy. Dotrzesz do pomieszczenia z grupą przeciwników pod kontrolą nieco silniejszego Kapitana. Warto użyć na nim jak najcięższej broni, wspomagając się tym samym superzdolnością, jeśli będzie wystarczająco blisko.

034
Na samym końcu pomieszczenia znajduje się także Kapitan. Zanim rozpoczniesz ostrzał w jego kierunku, możesz spróbować zdetonować znajdującą się tam czerwoną beczkę.

Po oczyszczeniu okolicy zmierzamy na drugą stronę pomieszczenia, gdzie przechodzimy do szybu kopalni. Zeskakujemy pod urwaną kładkę i torami kierujemy się dalej. Pod koniec wąskiego przesmyku, gdzie zauważysz mocny snop światła, znajdziesz karabin snajperski. Możesz się w niego zaopatrzyć, aby w łatwiejszy i szybszy sposób pozbyć się Mętów znajdujących się pod tobą, na dnie kopalni.

Po oczyszczeniu terenu musisz stopniowo zeskakiwać na niższe półki skalne, a na samym dnie kierować się dalej i ponownie pozbyć się grupy nieprzyjaciół. Kieruj się do niewielkich wrót, za którymi możesz zauważyć czerwoną wiązkę lasera, tak jak na poniższym obrazku.

035
Strzel w czujnik z bezpiecznej odległości, aby utorować sobie przejście.

Nieco dalej trafisz na kolejne pomieszczenie, tym razem z ogromną ilością wiązek laserowych. Na szczęście, nie musisz niszczyć każdej osobno. Prawdopodobnie wystarczy to zrobić w przypadku pierwszych dwóch, wywołując tym samym reakcję łańcuchową eksplozji. Zmierzamy dalej, gdy przejście będzie już bezpieczne.

W końcu dotrzesz do lokacji Kopalnie Soli. Jaskinia będzie podejrzanie pusta i najeżona czerwonymi beczkami. Na razie jednak nie zauważysz tu żadnych nieprzyjaciół. Zmierzaj zatem na koniec, aby aktywować znajdujący się tam panel windy. Ta jednak nie będzie działać, a ty musisz odeprzeć ataki nadciągających wrogów.

036
Ulepszona wersja Serwitora może napsuć ci nieco krwi.

Najwięcej krwi napsuć mogą ci Serwitory, a więc wielkie, unoszące się kule, którą wykonują ataki dystansowe. Pod koniec całej walki pojawi się także mini-boss, Kiriks-16. Jest to ulepszona wersja Serwitora. Całkiem skuteczne jest strzelanie w jego centralną część z karabinu snajperskiego. Jest to dość powolny wróg, więc nie jest to trudne, ale gdy wykonuje swój atak, warto jest wykonywać uniki.

Po udanej walce kierujemy się do wcześniej aktywowanej windy. Podczas dość długiej podróży do góry, będziesz atakowany przez kolejne grupy wrogów. Nie będą stanowić zagrożenia, ale warto jest strzelać wówczas do latających robotów. W końcu wydostaniesz się na zewnątrz i kierujemy się w dół ścieżki, gdzie spotykamy Hawthorne.

Uruchomi się scenka przerywnikowa, w której oddasz kobiecie wzmacniacz sygnału. Po krótkim dialogu i jeszcze jednej animacji, misja dobiegnie końca, a ty zyskasz dostęp do nowej lokacji - Tytan.

Reklama

O autorze

Jerzy Daniłko

Jerzy Daniłko

Redakcja Eurogamer.pl

Jerzy jest redaktorem naczelnym Eurogamer.pl. Z serwisem współpracuje od początku, a w ostatnim czasie nadzorował pracę działu poradników. Relaksuje się gotując i jeżdżąc autem w długie trasy. Nie lubi nudy, zastojów i głośnych sąsiadów.

Więcej artykułów od Jerzy Daniłko

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały