Sprzedano ponad 10 mln egzemplarzy PlayerUnknown's Battlegrounds

Kolejny rekord.

Deweloperzy ze studia Bluehole poinformowali o kolejnym kamieniu milowym PlayerUnknown's Battlegrounds - sprzedano już ponad 10 mln egzemplarzy wczesnej wersji.

Dla przypomnienia - gra zadebiutowała na Steamie 23 marca, a więc nieco ponad pięć miesięcy temu.

Zasady rozgrywki są proste - setka graczy trafia na ogromną mapę. Wygrywa tylko jedna osoba, która pozostanie przy życiu jako ostatnia. Dostępna jest też opcja rywalizacji grupowej.

Jeszcze przed końcem roku PUBG trafi na Xbox One.

Twórcy stale pracują nad aktualizacjami - produkcja od Bluehole jest jedną z najlepiej wspieranych i rozwijanych gier w historii Wczesnego Dostępu. Na Steamie jest wyceniona na 30 euro.

Deweloperzy w ciągu pół roku wprowadzili nowe rodzaje broni i elementów ekwipunku, tryb FPP, pracują też nad nowym systemem pokonywania przeszkód. W planach są także kolejne mapy - między innymi w scenerii pustynnej.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor  |  matzdanowicz

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami