Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Eksploracja mrocznych korytarzy w materiale z horroru Scorn

Jest też zbiórka na Kickstarterze.

Scorn - niezależny horror od studia Ebb Software - powstaje już kilka lat, ale do tej pory ujawniono niewiele informacji na temat tytułu. Teraz twórcy przerwali milczenie, publikując materiał z fragmentami rozgrywki.

Nagranie przedstawia ujęcia z wczesnej wersji produkcji. Kierowany przez gracza bohater przemierza mroczne i wzbudzające niepokój korytarze. Nie zabrakło także starć z różnego rodzaju potworami.

Bronie w Scorn zbudowane są z materii organicznej

Na swoim wyposażeniu podopieczny posiada broń palną, która jest jednak dosyć nietypowa - dostępny arsenał zbudowany jest z kości i materii organicznych. Grafika inspirowana jest stylem legendarnego grafika H.R. Gigera, który zasłynął jako twórca Aliena.

W serwisie Kickstarter uruchomiono również zbiórkę pieniędzy, która potrwa do 10 października. Na realizację projektu autorzy potrzebują co najmniej 150 tysięcy euro, zaś dotychczas zgromadzono nieco ponad 31 tysięcy.

Wszyscy darczyńcy otrzymają demo, które serbskie studio Ebb Software udostępni - w formie klucza aktywowanego na platformie Steam - przed zakończeniem trwającej akcji.

Warto zaznaczyć, że zbiórka dotyczy pierwszej - z dwóch planowanych - części gry, która powinna ukazać się w przyszłym roku na PC. Twórcy wyjaśniają, że prace nad rozdziałem o nazwie Dasein są bliskie ukończenia, ale potrzebują dodatkowych funduszy na ostatnie szlify.

Zobacz na YouTube

Nie jest to pierwszy raz, gdy Scorn szuka wsparcia na Kickstarterze - trzy lata temu zorganizowano akcję, która zakończyła się niepowodzeniem.

Ebb Software się jednak nie poddało i nawiązało współpracę ze sklepem Humble Bundle, który wspomógł studio zastrzykiem gotówki. Sam zespół też się powiększył i obecnie składa się z 20 osób.

Twórcy nie przygotowują żadnych przerywników filmowych czy popularnych obecnie elementów generowanych losowo, preferując „ręczne” projektowanie opowieści w nietypowym świecie. Deweloperzy ostrzegają jednak, że pominięcie czegoś ważnego może mieć przykre konsekwencje podczas zabawy.

Nie wszystkie napotykane stwory będą wrogo nastawione - każda istota zachowa się inaczej. Ponadto bestie zareagują i dostosują się do działań gracza. W planach są również zagadki środowiskowe związane z aktywowaniem różnego rodzaju maszyn.

Read this next