Kolejny gameplay z Gamescomu oferuje spojrzenie na długo oczekiwaną, niedawno opóźnioną aktualizację 3.0 do kosmicznego symulatora Star Citizen. Daniem głównym jest możliwość lądowania na planetach.

Poniższy materiał wideo, wycięty z oficjalnej prezentacji, zaczyna się od trudnej sztuki opuszczania statku kosmicznego przez gracza, który następnie przekracza atmosferę i zwiedza powierzchnię na lewitującym motocyklu.

1
Jest planetarnie

Na miejscu znaleźć można głównie skaliste pustkowie, ale są także opuszczone wraki, możliwość postrzelania do przeciwników i zwiedzenia bazy. Do tego cięższy, kołowy pojazd transportowy.

Twórcy zapewniają, że oglądamy wczesną wersję produkcji, a błędy wydają się tłumaczyć, dlaczego Alpha 3.0 zaliczyła już kilka opóźnień premiery. Najnowsza data mówi o debiucie w okresie między 4 a 8 września.

Jutro o godzinie 21:00 odbędzie się kolejna transmisja, prezentująca tegoroczne postępy w pracach oraz - podobno - rzeczy, których jeszcze nie widzieliśmy.

Zakres nowych technologii i potrzebnej infrastruktury w wersji 3.0 przerasta podobno wszystko, co dotychczas przygotowano dla gry. Aktualne i dokładnie rozpisane plany znaleźć można na ogromnej stronie studia Roberts Space Industries.

Pełna wersja Star Citizen nie ma jeszcze daty premiery.

„Może być rozsądne” - czytamy na oficjalnej stronie. „By oczekiwać wstępnego debiutu (bez wszystkich opcji wymienionych w celach dodatkowych i z około 60 z 110 układów gwiezdnych) pod koniec 2018 roku.”

Reklama

O autorze

Robert Purchese

Robert Purchese

Senior Staff Writer

Bertie is senior staff writer and Eurogamer's Poland-and-dragons correspondent. He's part of the furniture here, a friendly chair, and reports on all kinds of things, the stranger the better.