Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Darmowa gra sieciowa SkySaga: Infinite Isles anulowana

Po czterech latach pracy.

Bracia Oliver, którzy zasłynęli pod koniec lat 80. serią gier platformowych Dizzy, w 2014 roku powrócili niespodziewanie z nowym projektem: SkySaga: Infinite Isles. Teraz tytuł anulowano.

Należące do duetu studio Blitz przestało istnieć we wrześniu 2013 roku, po 23 latach działalności. Aby stworzyć tytuł, Andrew i Philip Oliverowie założyli jednak nową firmę - Radiant Worlds - i podjęli współpracę z koreańskim Smilegate.

A miało być tak kolorowo

SkySaga miało pierwotnie ukazać się jeszcze w 2015 roku, tylko na PC. Całość opisywano jako „ciągle zmieniający się wieloosobowy, otwarty świat sieciowy”. Fabułę napędzać mieli sami gracze, a akcja toczyła się w terenie generowanym losowo z voxeli.

Teraz prace wstrzymano, w wyniku decyzji Smilegate.

- Byliśmy ogromnie zaskoczeni i zasmuceni takim krokiem ze strony Smilegate - komentuje Philip Oliver. - Pomimo długich negocjacji było to dla nas całkowitym zaskoczeniem, zwłaszcza że nadal wierzymy, iż gra ma ogromny potencjał.

- To bardzo smutny koniec po czterech latach prac nad tym wspaniałym tytułem - dodaje Andrew. - Jesteśmy wyjątkowo dumni z tego, co zespół zdołał osiągnąć i decyzja jest dla nas wielkim rozczarowaniem.

Cover image for YouTube videoSkySaga: Infinite Isles - Eurogamer Preview

Twórcy dodają, że przyszłość studia Radiant Worlds stoi teraz pod znakiem zapytania i zapewne nie obejdzie się bez zwolnień - jeśli firma w ogóle zdoła przetrwać.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze