Producent Shenmue 3 wyjaśnia fatalne animacje twarzy z trailera

Po prostu ich nie ma.

Pierwszy konkretny trailer Shenmue 3 - przygotowany na targi Gamescom - spotkał się ze sporą falą krytyki. Chwalono świetne lokacje, ale już animacje twarzy porównano do Mass Effect Andromeda.

Teraz producent Yu Suzuki wyjaśnił, że wyrazów twarzy w zwiastunie po prostu nie ma - stąd wszystkie postacie wyglądają jak martwe kukiełki.

1
Mistrza przyszpiliło

Deweloper rozmawiał z japońskim serwisem Game Watch Impress, który wprost zapytał, czy to już ostateczna jakość, czy też możemy spodziewać się jeszcze jakichś modyfikacji (dzięki, Kotaku).

- Tak, nie dodaliśmy jeszcze animacji twarzy - zapewnił Suzuki. - Wprowadziliśmy je miesiąc temu, ale na razie zostały usunięte.

Pozostaje pytanie, dlaczego przygotowane animacje zdecydowano się usunąć. Wydaje się, że prace są jeszcze na wczesnym etapie, co wyjaśnia także postawienie w trailerze na muzykę z Shenmue 2.

Producent dodał, że przejście trzeciej odsłony serii powinno zająć około 30 godzin.

Shenmue 3 ukaże się w drugiej połowie przyszłego roku na PC i PS4, w dystrybucji cyfrowej i pudełkowej. Początkowo planowano debiut w tym roku, lecz projekty z Kickstartera bardzo rzadko dotrzymują pierwszych terminów, zwłaszcza jeśli są tak ambitne.

W trzeciej części powraca główny bohater, Ryo Hazuki. Jego ojciec został zamordowany w pierwszej odsłonie (wydanej w 2000 roku na konsoli Dreamcast), co zmienia życia nastolatka i prowadzi go na trop większego spisku.

Reklama

Skocz do komentarzy (3)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (3)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami