Skip to main content

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - rozdział 8: Wspólniczki

Dotarcie do zajezdni i zniszczenie śmigłowca.

Wspólnie z uratowaną w poprzednim rozdziale ekipą ruszamy dalej. Rozwiązanie zagadki ze światłem i lustrami, które nas tutaj zaprowadziło, znajdziesz tutaj - Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - rozdział 7: Zaginione dziedzictwo; zagadka lustra i światła. Na skraju urwiska kierujemy się w prawo i raz jeszcze szybko skręcamy w prawo, w głąb dżungli.

Wskakujemy w potok, a następnie półkami skalnymi w dół z prawej strony. Przechodzimy po desce na drugą stronę przepaści i przez niewielki otwór w betonowej konstrukcji.

Następnie kierujemy się w prawo i do góry, a następnie mijamy wodospad z lewej strony. Wskakując na błotnistą ścieżkę skocz jeszcze raz, aby przyczepić się do krawędzi po drugiej stronie, lecz nieco niżej, w kierunku wodospadu. Jeśli zrobisz to za późno, zginiesz.

Kontynuuj wspinaczkę i wykonaj interakcję na pnączach zasłaniających dalszą drogę. Wskocz na krawędzie, gdzie wspina się Sam. Niestety, nie uda ci się to i zaczniesz spadać w kierunku wodospadu. W ostatniej chwili musisz wyrzucić linę, aby nie runąć w przepaść.

Szyna z liną jak zwykle znalazła się w odpowiednim miejscu i czasie.

Obracamy się w kierunku wodospadów - pomiędzy nimi znajdują się zielone krawędzie, do których przyczepisz się po ówczesnym rozbujaniu liny. Podążaj dalej i wespnij się na napotkaną po chwili kratę. Przejdź na jej drugą stronę i kontynuuj wspinaczkę do góry z lewej strony. Pchnij platformę znajdującą się na szynach.

Po pewnym czasie będziesz musiał szybko wciskać wyświetlony na ekranie przycisk. Po uratowaniu Sama podejdź do drabiny nieopodal i wykonaj interakcję. Wejdź po tyczce wyżej i skręć od razu w lewo, po czym przeskocz na konstrukcję z lewej, skąd przedostaniesz się dalej tak, jak zrobił to Sam.

Wykorzystaj linę, aby przeskoczyć na wysoką, szpiczastą skałę, skąd ześlizgnij się błotnistym szlakiem, w ostatniej chwili wykonując skok. Skręć w prawo i kontynuuj wspinaczkę. Po wspięciu się na linę uruchomi się scenka przerywnikowa. Po jej zakończeniu szybko uporaj się z jakimś przeciwnikiem i zabierz mu broń, aby wykończyć pozostałych.

Kolejna strzelanina. Tym razem rozpoczynamy ją jednak bez broni.

Po uspokojeniu sytuacji podchodzimy do zawalonego przejścia. Po wykonaniu interakcji przeciskamy się na drugą stronę i ponownie lecimy w kierunku przepaści. Jak zwykle w takiej sytuacji musimy w ostatniej chwili wyrzucić linę. Przeskocz na szpiczastą skałę. Na końcu błotnistego spadu ponownie użyj liny.

Wskocz do jaskini i na krańcach poślizgowego szlaku wykonuj skok, aż w końcu przyczepisz się do ściany. Wykorzystuj czekan i wspinaj się jak najwyżej. Potem rozpocznij wspinaczkę po zielonych, niewielkich krawędziach wystających ze skały. Gdy pojawi się taka możliwość, przyczep linę do metalowej wieży. Ta jednak runie przy wspinaczce, ale z pomocą przyjdą nasi towarzysze. Szybko wespnij się na górę, aby spotkać się z nimi ponownie.

Przepchnięcie wózka umożliwi dalszą podróż.

Podążaj dalej w górę, aż dotrzesz na tory. Wykonaj interakcję na wózku i przepchnij go na skrzyżowanie szyn, a następnie wykonaj interakcję na dźwigni i podepchnij wózek kolejnymi torami do ściany. Wespnij się w powstałe te sposób przejście, a w środku odnajdź drabinę na ścianie po lewej stronie. Wykonaj na niej interakcję. Po chwili, gdy drabina ulegnie zniszczeniu, wróć na torowisko.

W tym momencie musisz umieścić wózek na szynach w swojej pierwotnej pozycji. Po tym procesie Sam zepchnie skrzynię, po które będziesz mógł wspiąć się wyżej. Wskocz wyżej i wzdłuż siatki w lewo, a następnie na drugą stronę betonowej konstrukcji. Potem już tylko liną w kierunku kolejnej ściany z widokiem na wiadukt kolejowy, a następnie na górę konstrukcji, gdzie otworzysz okno.

Po scence przerywnikowej użyj liny po prawej strony i zakradaj się wysokimi zaroślami. Sprzątnij po cichu znajdującego się tam strażnika, a gdy śmigłowiec ruszy dalej, ty również kontynuuj wędrówkę. Kieruj się do budynków po prawej i staraj się o cichą eksterminację napotykanych nieprzyjaciół.

Nie pozostawaj zbyt długo bez dachu nad głową. Strzelaj także do białych butli z gazem, gdy pałętają się przy nich wrogowie.

Prawdopodobnie i tak zostaniesz wykryty, dlatego prędzej czy później nawiąże się otwarta strzelanina, w której powinieneś cały czas starać się ukrywać pod dachem, głównie ze względu na krążący i bardzo niebezpieczny helikopter. W największym budynku znajdziesz pomarańczową skrzynię. Gdy nadarzy się okazja, otwórz ją wytrychem i zabierz stamtąd wyrzutnię rakiet, którą będziesz mógł uszkodzić śmigłowiec.

Niestety, po pierwszych trafieniach na arenie pojawią się przeciwnicy. Zneutralizuj ich, a dopiero później wróć do walki z helikopterem. Drugą pomarańczową skrzynię znajdziesz w jednym z kontenerów na szynach. Po otwarciu jej wystrzel w śmigłowiec i biegnij w stronę skraju torowiska.

Tutaj odnajdziesz ostatnią pomarańczową skrzynię, lecz bez wyrzutni.

Znajdziesz tam ostatnią skrzynię, w której nie będzie jednak wyrzutni. Po chwili jednak Nadine wpadnie na pomysł, aby zaczepić do śmigłowca linę. Wykonaj jej pomysł, po czym wespnij się na samą górę. Po otwarciu drzwi naciskaj przyciski wyświetlone na ekranie, aby pokonać przeciwnika.

Niestety, zginie też pilot, ale bohaterki uratują się dzięki wielkiemu szczęściu. W przerywniku filmowym ekipa rozprawi się ze starym znajomym i odzyska kieł. W tym momencie główna bohaterka odnajdzie ważny dokument. Po zakończeniu przerywnika filmowego rozdział się zakończy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!