Sea of Thieves ze wspólnymi serwerami na PC i Xbox One

Kwestia balansu.

Studio Rare potwierdziło, że Sea of Thieves zaoferuje opcję wspólnej zabawy dla posiadaczy wersji PC (Windows 10) oraz Xbox One już w dniu premiery na początku przyszłego roku.

Główny projektant Ted Timmins wyjaśnia na oficjalnej stronie, że twórcom zależy na tym, by przygotować odpowiedni balans rozgrywki.

1
Studio Rare wraca do formy?

„Po niedawnych testach zauważyliśmy, że gracze na PC byli o 4,5 procent bardziej efektywni w zabijaniu szkieletów od kolegów na Xbox One. Jest na tyle blisko, że będziemy dalej obserwować sytuację” - napisał.

„Jednak balansowanie pomiędzy platformami i, co ważniejsze, pomiędzy rodzajami sterowania, to bardzo ważny punkt dla projektantów i już od jakiegoś czasu współpracujemy z zespołem odpowiedzialnym za rozgrywkę, by dla lepszego balansu zmodyfikować na przykład działanie pistoletów”.

Jednocześnie twórcy Sea of Thieves ujawnili wczoraj także nową, interesującą funkcję - możliwość wirtualnego zwymiotowania do wiadra, a następnie wylania zawartości na przeciwnika.

Sea of Thieves to gra stawiająca przede wszystkim na kooperacyjną, sandboksową zabawę w piratów. Premierę zaplanowano na wiosnę 2018 roku, a tytuł trafi na Xbox One oraz na PC z systemami operacyjnymi Windows 10.

Pod względem humoru produkcja nawiązywać ma do serii przygodówek The Secret of Monkey Island. Natomiast w warstwie wizualnej deweloperzy z Rare czerpią z poprzednich projektów własnego studia - Banjo-Kazooie i Conker.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami