Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Car Mechanic Simulator 2018 - zlecenie fabularne: Emdem Lotz GT i Bolt Altana

Dwudzieste siódme i dwudzieste ósme zlecenie.

Emden Lotz GT to już dwudzieste siódme zlecenie fabularne. Zdecydowana jego większość skupia się wokół naprawy karoserii.

Wymieniamy tylko tą wskazaną w zleceniu, nie przejmując się pozostałą - nawet tą w złym stanie - oraz lakierowaniem. Naprawiamy także felgi oraz zaciski hamulca, robiliśmy to już w poprzednich misjach.


Do zakupu:

W sklepie z karoserią

  • Przedni zderzak
  • Tylny zderzak
  • Lewe drzwi przednie
  • Lewe drzwi tylne
  • Przedni lewy błotnik
  • Przedni prawy błotnik
  • Szyba bagażnika
  • Przednia lewa szyba boczna
  • Przednia prawa szyba boczna
  • Tylna lewa szyba boczna
  • Tylna prawa szyba boczna
  • Przednia szyba
  • Maska
  • Bagażnik

W sklepie głównym

  • Tarcza hamulcowa wentylowana - dwie sztuki
  • Rura wydechowa początkowa (TURBO)
  • Felga Classic 06 (wielkość 17) - cztery sztuki
  • Turbosprężarka
  • Zacisk hamulca - cztery sztuki
  • Osłona przegubu osi przedniej - dwie sztuki
  • Piasta 3 - dwie sztuki
  • Tarcza hamulcowa - dwie sztuki

Dwudzieste ósme zadanie jest zupełnie odmienne od poprzedniego. Bolt Altana ma karoserię w stanie idealnym, natomiast większość części będących wewnątrz nadaje się do wymiany. Prawie całkowicie zdemontujemy przednie i tylne zawieszenie oraz silnik, żeby dostać się do wału korbowego. Zlecenie to jest przez to jednym z najbardziej czasochłonnych w grze.

Z zewnątrz auto prezentuje się bardzo dobrze, wszystkie problemy ukryte są pod maską.

Do zakupu:

W sklepie głównym

  • Pompa paliwa
  • Chłodnica typ C
  • Akumulator
  • Podstawa resora piórowego - dwie sztuki
  • Obejma resora - trzy sztuki
  • Mała tuleja gumowa - cztery sztuki
  • Zaślepka półosi
  • Zwrotnica przednia typ C
  • Wał korbowy (V8 OHV)
  • Koło zębate wałka rozrządu (V8 OHV)
  • Łańcuch rozrządu (V8 OHV)
  • Filtr powietrza (okrągły, 1 gaźnik)
  • Pompa wody (V8 OHV)
  • Koło pasowe (V8 OHV)
  • Wentylator (V8 OHV)
  • Pasek klinowy (V8 OHV) typ A
  • Pasek klinowy (V8 OHV) typ B
  • Świeca zapłonowa - trzy sztuki
  • Gaźnik (4-gardzielowy)
  • Rozrusznik (V8)
  • Łożysko dociskowe sprzęgła
  • Filtr oleju (V8 OHV)
  • Docisk sprzęgła
  • Koło zamachowe
  • Rolka pompy wody
  • Pompa wspomagania (V8)
  • Popychacz zaworów - pięć sztuk
  • Skrzynia biegów (V8 OHV)
  • Tłok z korbowodem - dwie sztuki
  • Filtr paliwa
  • Dźwignia zaworu - pięć sztuk
  • Obudowa przegubu osi tylnej typ B
  • Półoś napędowa tylna sztywna
  • Piasta 4
  • Drążek kierowniczy - dwie sztuki
  • Końcówka drążka kierowniczego - dwie sztuki
  • Klocki hamulcowe - dwie sztuki
  • Resor piórowy - dwie sztuki
  • Zaślepka półosi
  • Amortyzator dwuwahaczowy - dwie sztuki
  • Łącznik stabilizatora (przedni, typ B) - dwie sztuki
  • Górne łożysko amortyzatora przedniego - dwie sztuki


  • Sprężyna przednia - dwie sztuki
  • Zwrotnica przednia typ C
  • Pokrywa rozrządu (V8 OHV)
  • Tarcza hamulcowa wentylowana - dwie sztuki
  • Wahacz górny - dwie sztuki
  • Tuleja gumowa - dwie sztuki
  • Przekładnia kierownicza
  • Stabilizator przedni typ B
  • Opona vintage (wielkość 15, szerokość 215, profil 70) - cztery sztuki

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze

Adam Thiem

Contributor

Komentarze