Fan odtwarza Diablo 2 na silniku StarCrafta 2

Prace trwają od 2014 roku.

Silnik StarCrafta 2 za pomocą nietypowych atrakcji w trybie Arcade wielokrotnie udowodnił już swoją wszechstronność, lecz teraz pora na coś bardziej ambitnego - Diablo 2.

Modyfikacja o nazwie The Curse of Tristram zakłada odtworzenie klasycznej gry hack'n'slash (z dodatkiem Lord of Destruction) na bazie technologii napędzającej strategię. Jak pokazuje poniższy materiał wideo, postępy są spore:

Niejaki Etienne Godbout zajmuje się projektem od 2014 roku, a teraz rozpoczął zbiórkę pieniędzy w serwisie Indiegogo. Pozostaje mieć nadzieję, że rezygnacja z podejścia non-profit nie zwróci uwagi prawników Blizzarda.

Kampanię rozpoczęto w związku z rychłym startem testów beta, więc wkrótce większa liczba gracz powinna móc sprawdzić The Curse of Tristram w akcji.

„Największym stojącym przede mną wyzwaniem jest potrzebny na prace czas, ale z finansową pomocą będę mógł wyeliminować wiele problemów i skupić się tylko na projekcie” - napisał Godbout.

Celem jest udostępnienie moda za darmo.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami