Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Observer - wspomnienie Wiktora Maderskiego

Wchodzimy w mózg i wizje z przeszłości brutalnego mordercy.

Po przejściu przez strych i otworzeniu drzwi w podłodze, zabójca rzuci się na bohatera. Po tym, jak postacie spadną na dół uzyskasz kontrolę nad bohaterem. Okaże się, że w trakcie zajścia przeciwnik zaplątał się w przewody i zginął. Po chwili Lazarski nawiąże kontakt z systemem komputerowym.

Kiedy dialog się zakończy przejdź w tryb wizji elektromagnetycznej i skup się na głowie martwego rywala. Zobaczysz w nim w implant. Po jego namierzeniu wejdź z nim w interakcję. Okaże się, że mordercą jest Wiktor Maderski. Po uzyskaniu tej informacji wbij się w implant, aby poznać wspomnienia zabójcy.

Poczekaj, aż brama się otworzy, po czym wejdź na plac.

Wizja rozpocznie się w zaułku z koszami na śmieci. Zacznij iść przed siebie, aż dotrzesz do bramy, gdzie obejrzyj scenkę z osobami z telewizorami na głowach (obrazek powyżej). Następnie wejdź na plac i podejdź do posągu, który się obali. Wejdź do budynku po drugiej stronie i podążaj za białą sarną.

Trafisz do mieszkania, z którego udaj się na korytarz. Powtórz to kilkakrotnie, aż pojawisz się w nowym lokum. Przejdź przez parę drzwi z lewej i zejdź po schodach do piwnicy.

Przestaw regał blokujący przejście.

Znajdziesz się w pomieszczeniu - z prawej strony jest szafa (obrazek powyżej), którą przestaw. Ukucnij i przejdź przez mały otwór z prawej. Trafisz do pokoju, w którym przyjrzyj się masce z ludzkiej skóry, leżącej na blacie. Po przeniesieniu się do pokoju dziecinnego poczekaj na zakończenie bajki.

Ponownie wylądujesz w podziemiach, a przed sobą zobaczysz białą sarnę, za którą zacznij biec. Po dotarciu na klatkę schodową zacznij wchodzić po schodach na górę. W końcu dotrzesz na strych, gdzie przejdź przez drzwi na korytarz.

Sarna doprowadzi bohatera na stołówkę.

Po kolejnej zmianie w wizji znów zacznij biec za sarną. W pewnej chwili znajdziesz się przed stołówką (obrazek powyżej), na którą wejdź. Przeczekaj fragment ze zmianą scenerii, a po powrocie do „rzeczywistości" przejdź przez otwarte drzwi po drugiej stronie pomieszczenia.

Znów zacznij biec za sarną, aż trafisz na drewniany taras. Kiedy zwierzę skręci w prawo, udaj się w lewo i przejdź do pomieszczenia znajdującego się za czerwoną futryną, pod szyldem z salonu tatuażu.

Podnieś urządzenie do robienia tatuaży.

Znajdziesz się w lesie, a przed sobą zobaczysz uciekającą dziewczyną. Pobiegnij kawałek za nią i zwróć uwagę na leżące na ziemi, czerwone urządzenie (obrazek powyżej) do robienia tatuaży. Podnieś je i przeczekaj fragment z potworami, które nie zrobią bohaterowi krzywdy.

Po powrocie do budynku udaj się do pomieszczenia z prawej i znów biegnij za sarną. W mieszkaniu co kilka kroków będziesz natrafiał na retrospekcje z przeszłości Wiktora. Przy telewizorze skręć w lewo i wyjdź do lasu.

Po nabraniu odpowiednich rozmiarów rozpraw się z publiką.

Po chwili znów znajdziesz się w mieszkaniu - kontynuuj, aż do pokoju Wiktora, w którym pracuje przy biurku. W kolejnym pokoju poczekaj do zakończenia rozmowy rodziców, przejdź przez drzwi i wejdź na scenę. Zrób kilka kroków do przodu, a gdy bohater urośnie zacznij taranować publikę (obrazek powyżej).

Wróć na scenę i podejdź do makiety wilkołaka. W ten sposób zostaniesz przeniesiony do nowego miejsca, gdzie znów podążaj za sarną. Skieruj się do sanktuarium, a po odepchnięciu wbiegnij na podwórko. Powtórz to kilkukrotnie, a kiedy znów przeniesiesz się do nowej lokacji, ponownie biegnij za sarną.

W trakcie podróży po lesie będziesz mijał salon tatuażu.

Po scenie w kostnicy udaj się do lasu, gdzie rusz przed siebie. Kieruj się w stronę kamer na drzewach. W pewnej chwili dotrzesz do salonu tatuażu (obrazek powyżej) - znajdziesz w nim chłopca oglądającego telewizję. Wróć na leśny szlak i kontynuuj marsz.

Po kilku krokach trafisz na kolejną kamerę, a potem dotrzesz do kosza na śmieci. W tym momencie zachowaj ostrożność, ponieważ po chwili w pobliżu pojawi się mutant patrolujący okolicę.

Kiedy przeciwnik odejdzie w lewo wbiegnij do budynku od prawej strony.

Dobrze jest obserwować jego ruchy (obrazek powyżej), czając się z prawej strony. Kiedy przeciwnik oddali się nieco w lewo, możesz szybko wybiec zza kontenera i wbiec do domu, do którego pilnuje wejścia.



W środku idź cały czas przed siebie. Po dotarciu za ladę sklepową poczekaj chwilę, a potem odwróć się i zejdź po schodach do piwnicy. Otwórz podwójne drzwi, a po przeniesieniu się na strych, na którym byłeś wcześniej, kontynuuj swoją wędrówkę. Na końcu drogi zobaczysz postać Lazarskiego - rzuć się na niego, co zakończy wspomnienie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Observer

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze