Pierwszy trailer NBA 2K18 prezentuje ulepszoną oprawę

Realistyczne blizny i nie tylko.

2K Sports opublikowało pierwszy zwiastun NBA 2K18, chwaląc się usprawnioną w tym roku oprawą graficzną symulatora koszykówki.

Jak zapewnia dyrektor artystyczny w poniższym materiale wideo, twórcy skupili się na jak najwierniejszym odwzorowaniu wizerunków zawodników, celując w fotorealizm.

1
Jest realistycznie

Twarze przygotowano więc od podstaw, zęby i oczy realistycznie reagują na światło, a lista detali obejmuje przeróżne blizny i rozstępy czy nawet to, jak bardzo wypłowiały tatuaże danego koszykarza.

Przeprojektowanie ciał pozwoliło także wprowadzić jeszcze ładniejsze stroje, gnące się i poruszające zgodnie z zasadami fizyki. Jest też mnóstwo wiernie zeskanowanych akcesoriów, jak ochraniacze na kolana.

Deweloperski dziennik oferuje także spojrzenie na odświeżony edytor postaci, w którym - jak wiemy - gracze lubią tworzyć jak najbardziej przerażające potwory.

NBA 2K18 debiutuje 19 września na PC, PS3, PS4, X360, Xbox One i Nintendo Switch, lecz trudno oczekiwać tak wysokiego poziomu oprawy na wszystkich wymienionych platformach.

Jedną z najważniejszych nowości będzie wprowadzenie kampanii fabularnej w trybie MyGM - poprowadzimy jednak nie zawodnika, lecz głównego menedżera klubu. Wcielamy się w byłego koszykarza, który wraca do NBA po sześciu latach przerwy, po poważnej kontuzji, która zakończyła karierę na parkiecie.

Jest też mnóstwo mniejszych zmian, jak kolejne miasta, do których można przenieść klub, zaawansowany system przeglądu statystyk, rozbudowany trening zagrań czy mądrzejsze generowanie nowych zawodników do draftu.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami