Modyfikacja dodaje do Skyrima rozwiązania z The Sims

Pomysł dla Bethesdy?

Interesująca modyfikacja do The Elder Scrolls 5: Skyrim sprawia, że postacie niezależne zachowują się niczym w The Sims.

Według oryginalnych założeń, NPC w popularnej produkcji przemieszczają się i działają zgodnie z założeniami ustalonego planu dnia, zajmując się pracą, odpoczynkiem i tak dalej.

Wirtualni cywile nigdy nie odchodzą od ustalonych skryptów, chyba że na ich zachowanie wpłynie gracz - lub pomysłowy twórcy modyfikacji o nazwie Social NPCs, dostępnej w serwisie Nexus.

1
2

Warto zauważyć, że nowy model społecznościowy jest aktywny tylko w dwóch lokacjach, nieopodal Whiterun: w The Honningbrew Meadery oraz w nowym budynku o nazwie Comme il Faut. Znajdujące się w tych lokacjach postacie niezależne korzystają z krótkich zadań, by odwzorować flirtowanie, komplementowanie, obrażanie czy zakłopotanie.

Zmodyfikowani NPC będą starali się znaleźć partnerów lub obrazić tych, których wyjątkowo nie lubią. Szukają też przyjaciół i przedstawiają się znajomym, flirtują i - ostatecznie - dążą do ślubu.

Gracz może manipulować zachowaniem postaci, niszczyć wzajemne stosunki lub pomóc budować nowe. Można też po prostu obserwować, jak rozwinie się sytuacja.

Poniższy materiał wideo daje dobry pogląd na działania moda:

Co interesujące, twórca - niejaki „TheDarkRyze” - przygotował projekt na potrzeby pracy magisterskiej już rok temu, lecz dopiero teraz mod zdobył ogromną popularność, dzięki odkryciu przez użytkowników serwisu Reddit.

Autor zapewnia, że dostał nie tylko bardzo dobrą ocenę, ale także pracę w firmie zajmującej się sztuczną inteligencją. Obecnie zajmuje sie realistycznym symulatorem przesłuchań dla policji, w rzeczywistości wirtualnej.

Minus jest jednak taki, że mod Social NPCs nie jest już rozwijany. TheDarkRyze zachęca jednak, by inni zainteresowani twórcy kontynuowali prace.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami