Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pirackie Skull & Bones jednak bez klasycznej kampanii fabularnej

Ale nie zabraknie opowieści.

Pirackie Skull & Bones zostało ciepło przyjęte po zapowiedzi na targach E3, oferując rozbudowany koncept morskiej rywalizacji okrętów, zapożyczony z Assassin's Creed 4: Black Flag.

Wkrótce później ujawniono, że produkcja otrzyma także kampanię fabularną - ze „zintegrowaną narracją, która nie będzie tylko dodatkiem do zmagań multiplayer”.

Teraz okazuje się jednak, że nie będzie to klasyczna opowieść, którą ukończymy tylko raz. Jak przyznaje dyrektor kreatywny Justin Farren w rozmowie z serwisem GameSpot, Ubisoft stawia na nieco inne podejście.

- Stawiamy na narrację, którą może będzie transmitować w sieci, jako unikatowe wrażenia dla każdego gracza - przyznał. - Chcieliśmy takiego podejścia. Przygotowujemy wirtualny świat, w którym każdy będzie miał inne doświadczenia, ale połączone narracją, obejmującą spotykania ze sławnymi piratami czy innymi postaciami inspirowanymi wydarzeniami historycznymi.

- Do tego są jeszcze wątki, w której rozwijamy stosunki z załogą i ciekawymi postaciami pobocznymi czy eliminujemy lokalnych watażków. Wszystko to jest częścią naszej opowieści, ale nie chcemy osobnego trybu - czegoś, co przejdziemy i zapomnimy.

Fabułę Skull & Bones poznamy więc na przestrzeni miesięcy i lat, zgodnie z podejściem Ubisoftu, który nie produkuje już gier, lecz sieciowe usługi.

- Chcieliśmy stworzyć system, który pozwala nam prowadzić opowieść miesiąc po miesiącu, rok po roku, a następnie dorzucać do tego elementy historii - dodał Farren.

Cover image for YouTube videoSkull and Bones: Wideo z Rozgrywki Wieloosobowej E3 2017

Co, jeśli chcemy tylko opowieści, bez sieciowej rywalizacji? Skull and Bones może nie być produkcją dla nas.

- Opowieść jest wpleciona we wszystko, co robimy: budowanie stosunków z załogą, eliminowanie pierwszego bossa, rozwój własnej kryjówki, wszystko to jest częścią różnych trybów rozgrywki.

- Jakiś czas pracowałem nad Gears of War i fani trybu multiplayer są tam często inni niż ci, którzy poświęcają czas na kampanię. My chcemy zbliżyć te doświadczenia. Byłoby szkoda, gdyby zrobić tylko jednorazową opowieść fabularną - uważa Farren.

Skull & Bones debiutuje w przyszłym roku na PC, PS4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Skull and Bones

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze