Battlefield 1 otrzyma perki

Małe bonusy dla postaci, w stylu Battlefield 3 i 4.

Battlefield 1 ukazał się 10 miesięcy temu, lecz produkcja nadal się rozwija. Wkrótce sieciowa strzelanka wzbogaci się o całkiem sporą rewolucję - perki w stylu Call of Duty.

Poprzednie odsłony serii - Battlefield 3 i 4 - oferowały podobne rozwiązanie w ramach specjalizacji, ale najnowsza część zrezygnowała z takiego podejścia.

1
Pałka z kolcami czy bez?

Teraz przedstawiciel odpowiedzialnego za prace studia DICE - Jojje „Indigow(n)d” Dalunde - poinformował w serwisie społecznościowym Reddit, że mechanika powróci, choć w nieco zmodyfikowanej formie.

Specjalizacje będą podzielone na dwa warianty: ogólne oraz zależne od wybranego wyposażenia. Każda klasa otrzyma siedem tych pierwszych oraz dwie „sprzętowe”.

Wszyscy gracze zaczynają z trzema specjalizacjami: Flak (15% mniej obrażeń od wybuchów), Cover (przygwożdżenie zredukowane o 25%) oraz Quick Regen (regeneracja zdrowia poza walką następuje o 20% szybciej). Nie znamy jeszcze polskich nazw.

Więcej perków odblokujemy poprzez kończenie specjalnych wyzwań, które zostaną wprowadzone w następnym dodatku DLC - W imię cara.

Pozostałe specjalizacje ogólne to Quick Unspot (jesteśmy oznaczani przez wroga na 2 sekundy krócej), Bayonet Training (szarża trwa sekundę dłużej i ładuje się sekundę szybciej), Hasty Retreat (maksymalna prędkość sprintu po przygwożdżeniu wzrasta o 10%) oraz Camouflage (nie zostaniemy oznaczeni przez flarę, jeśli poruszamy się powoli lub stoimy w miejscu).

Do tego specjalizacje klasowe. Szturmowiec to Juggernaut (maska przeciwgazowa redukuje obrażenia od wybuchów o 15%) oraz Controlled Demolition (podłożone dynamity wybuchają jeden po drugim).

Medyk może wybrać między Stimulant Syringe (wskrzeszenie strzykawką daje nam i wskrzeszanemu sprint szybszy o 20% na 8 sekund) oraz Concealed Rescue (umierający towarzysze znajdujący się w zasięgu 20 metrów automatycznie upuszczają granat dymny).

Wsparcie otrzyma Unbreakable (przygwożdżenie niższe o 75% jeśli korzystamy z dwójnogu) oraz Pin Down (wrogowie zostają oznaczeni na czas przygwożdżenia).

Jest też Zwiadowca, dysponujący perkami Scapegoat (sztuczna głowa z hełmem pojawia się automatycznie, gdy nasze punkty zdrowia spadną poniżej 35) oraz Perimeter Alarm (nadepnięcia na naszą minę oznacza wrogów w promieniu 15 metrów).

DICE zapewnia, że talenty trafią wkrótce na publiczne serwery testowe ma PC. Te od niedawna dostępne są także na konsolach, ale jeszcze bez możliwości sprawdzenia perków.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami