Stworków typu walki, czy też walczącego (jakkolwiek dziwnie brzmi to w języku polskim) jest w GO siedem. Co więcej, wszystkie reprezentują tylko ten jeden typ. Ich słabości to ataki typu wróżkowego, psychicznego i ataki typu Flying. Ciosy Fighting są skuteczne przeciwko stworkom normalnym, lodowym, skalnym i stalowym.

Typ Psychic reprezentowany jest przez osiem stworków, w tym dwa wyjątkowe - Mew i Mewtwo. Ataki Psychic są wyjątkowo dobre przeciw stworkom typu trującego (Poison) i walczącego (Fighting).

Warto zaznaczyć, że znaczenie w trakcie potyczek ma typ ataku, a nie tylko typ Pokemona, gdy zadajemy obrażenia. Może się zdarzyć, że - przykładowo - Pokemon ognisty zaatakuje zwykłym uderzeniem, które nie jest liczone jako atak typu Fire.

Opisując wszystkie Pokemony, wymieniamy ich możliwe ataki. Należy jednak pamiętać, że ciosy w Pokemon GO dobierane są losowo i nie jesteśmy w stanie ich zmieniać. Nie mamy wpływu na to, jaki atak specjalny otrzyma stworek po ewolucji. Gra jest dostępna w angielskiej wersji językowej, zachowujemy więc oryginalne nazwy ataków.

Powrót do spisu treści: Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki

Gdzie szukać:

Typ walczący (Fighting): okolice stadionów, aren, dużych siłowni i klubów fitness, a także różnych obiektów sportowych, bieżni.

Typ psychiczny (Psychic): głównie niedaleko szpitali.

Zobacz: Pokémon GO - lista wszystkich Pokémonów

Mankey

056

Temperamentny stworek przypominający małpę. Agresywny i złośliwy, przepada za bójkami. Cały czas przebywa w stadzie, w przeciwnym razie narasta u niego agresja.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 56

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: Mankey -> Primeape

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Karate Chop, Scratch

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Cross Chop, Low Sweep, Brick Break

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50

Primeape

057

Stworek przypomina swoją poprzednią formę, jest jednak jeszcze bardziej temperamentny i poirytowany. Zawsze gotowy do walki, nie należy go prowokować w żaden sposób.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 57

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: Mankey -> Primeape

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Karate Chop

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Cross Chop, Low Sweep, Night Slash

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Machop

066

Niski, humanoidalny Pokemon. Raczej szczupły, ale bardzo umięśniony. Żyje w terenach górskich i niemal cały czas spędza na ciężkim treningu, podnoszeniu ciężarów.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 66

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: Machop -> Machoke -> Machamp

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Karate Chop

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Cross Chop, Low Sweep, Brick Break

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 25

Machoke

067

Duży, szary Pokemon, poruszający się na dwóch nogach. Jego twarz nadaje mu nieco wężowaty wygląd. To mistrz sztuk walki, niezwykle silny - może podnieść jednym palcem wielki głaz.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 67

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: Machop -> Machoke -> Machamp

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Karate Chop

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Submission, Brick Break, Cross Chop

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 100

Machamp

068

Finalna forma Machopa ma aż cztery ręce, które skutecznie wykorzystuje w walce. Potrafi zadać kilkaset uderzeń w ciągu jednej sekundy. Raczej porywczy.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 68

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: Machop -> Machoke -> Machamp

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Bullet Punch, Karate Chop

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Stone Edge, Submission, Cross Chop

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Hitmonlee

106

Humanoidalny Pokemon z owalnym ciałem. Nie ma wykształconych uszu ani ust. Jest świetnym biegaczem, a zwinne nogi dobrze wykorzystuje także podczas walki.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 106

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: -

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Low Kick, Rock Smash

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Stomp, Low Sweep, Stone Edge

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Hitmonchan

107

Pokemon-bokser. Cały czas nosi bokserskie rękawice i bez przerwy trenuje. Niepokonany w walce na pięści, a niektórymi uderzeniami jest nawet w stanie przebić gruby beton.

Typ 1: walki (Fighting)

Numer: 107

Wrażliwy na typ: Psychic, latający (Flying), wróżka (Fairy)

Silny przeciwko typom: Normalny (Normal), lodowy (Ice), skalny (Rock), stalowy (Steel)

Ewolucja: -

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Bullet Punch, Rock Smash

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Fire Punch, Ice Punch, Thunder Punch, Brick Break

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Abra

063

Nieduży, żółty stworek, poruszający się na dwóch nogach. Potrafi wyczuć niebezpieczeństwo z daleka i teleportować się, ale musi też dużo spać - nawet 18 godzin dziennie.

Typ 1: Psychic

Numer: 63

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: Abra -> Kadabra -> Alakazam

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Zen Headbutt

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psyshock, Signal Beam, Shadow Ball

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 25

Kadabra

064

Druga forma Abry jest nieco większa, zawsze trzyma też łyżeczkę, która służy wzmacnianiu jego mocy telekinetycznych. Potrafi wywołać ból głowy, a nawet cofnąć czas.

Typ 1: Psychic

Numer: 63

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: Abra -> Kadabra -> Alakazam

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Psycho Cut, Confusion

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psybeam, Dazzling Gleam, Shadow Ball

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 100

Alakazam

065

Większy od Kadabry, ma dłuższe wąsy i dwie łyżki wspomagające jego zdolności. Dzięki mocy swojego umysłu porusza ciałem i podtrzymuje ciężką głowę. Posiada wszystkie możliwe talenty telekinetyczne.

Typ 1: Psychic

Numer: 65

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: Abra -> Kadabra -> Alakazam

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Psycho Cut, Confusion

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psychic, Dazzling Gleam, Shadow Ball

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Drowzee

096

Stworek przypominający tapira. Potrafi wprowadzać ludzi w stan snu, jest też w stanie wyczuwać sny i żywi się nimi. Pamięta szczegóły każdego snu, który spożyje.

Typ 1: Psychic

Numer: 96

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: Drowzee -> Hypno

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Pound, Confusion

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psybeam, Psyshock, Psychic

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: 50

Hypno

097

Mistrz hipnozy, wprowadzający w taki stan ludzi po to, by żywić się ich snami. Jest w stanie widzieć i dobierać te sny, które najbardziej mu odpowiadają.

Typ 1: Psychic

Numer: 97

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: Abra -> Hypno

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Zen Headbutt, Confusion

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psyshock, Psychic, Shadow Ball

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Mr. Mime

122

Dosyć specyficzny, humanoidalny Pokemon, który zachowuje się jak mim. Sztukę tę doprowadza do takiej perfekcji, że jest w stanie tworzyć niewidzialne obiekty.

Typ 1: Psychic

Numer: 122

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: -

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Zen Headbutt, Confusion

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psybeam, Psychic, Shadow Ball

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Mewtwo

150

Pokemon stworzony przez naukowców w wyniku eksperymentów nad genami Mew, przez co uważany jest za pozbawionego empatii, inteligencji uczuciowej. Niezwykle potężny.

Typ 1: Psychic

Numer: 63

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: -

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Psycho Cut, Confusion

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psychic, Shadow Ball, Hyper Beam

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Mew

151

Tajemniczy Pokemon, którego DNA ma w sobie podobno cząstki DNA każdego innego Pokemona. Niezwykle inteligentny, posiada potężne moce psychiczne, potrafi stać się niewidzialnym, latać, a nawet zmieniać formę.

Typ 1: Psychic

Numer: 151

Wrażliwy na typ: mroczny (Dark), duch (Ghost), robak (Bug)

Silny przeciwko typom: walczący (Fighting), trujący (Poison)

Ewolucja: -

Możliwe szybkie ataki (Fast Move): Pound

Możliwe ataki ładowane (Charge Move): Psychic

Liczba cukierków (Candy) do ewolucji: -

Reklama

O autorze

Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Redakcja Eurogamer.pl

Mateusz dołączył do zespołu w 2013 roku. Jest z-cą redaktora naczelnego, opiekuje się naszym kanałem YouTube, przygotowuje artykuły i recenzje, a czasami także poradniki. Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych.

Więcej artykułów od Mateusz Zdanowicz

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami

Powiązane materiały

Pokémon Go - walki w Gymach i obrona, bonusy oraz nagrody

Kilka ciekawostek na temat starć w Gymach.

Pokémon GO - poradnik i najlepsze wskazówki

Kompletny przewodnik dla początkujących i zaawansowanych.

Pokémon Go - zmiany, różnice i nowości w Gymach

Jakie zmiany zawitały do Pokémon Go z letnią aktualizacją.

Pokémon Go - brązowe, srebrne i złote odznaki

Wszystko o odznakach - jak zdobyć, do czego służą.

Najnowsze

Fakty i mity - jak zmieniły się laptopy do gier

Karty graficzne, design i technologie.

Destiny 2: Strategos zabierze graczy w lodowe rejony Marsa

Dodatek wprowadzi też tryb hordy i szereg innych nowości.

H1Z1 w maju trafi na PS4

W zmodyfikowanej wersji.

Aktualizacja God of War pozwala zwiększyć rozmiar wyświetlanego tekstu

Czytelniejsze informacje z kodeksu i opisy zadań.

Reklama