Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

X-Morph: Defense - polska strzelanka debiutuje 30 sierpnia

Na PC, PS4 i Xbox One.

EXOR Studios ze Szczecina poinformowało, że X-Morph: Defense - dynamiczne połączenie strzelanki i strategii tower defense - zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu. Premiera 30 sierpnia.

Data dotyczy wszystkich platform docelowych: PC, PS4 i Xbox One.

Jest też kooperacja na podzielonym ekranie

Wcielamy się w rolę tytułowego X-Morpha, przedstawiciela rasy obcych, którzy najeżdżają Ziemię, by splądrować zasoby. W trybie budowy projektujemy przeróżne wieże do powstrzymania obrońców planety, ale możemy także bezpośrednio wkroczyć do akcji na pokładzie naszego statku.

Celem jest obrona żniwiarek przed nadciągającymi wojskami ludzi. Jak na tower defense przystało, każda fala wrogów poprzedzona jest fazą konstrukcji, w której gracz może sprawdzić jacy wrogowie pojawią się w natarciu i jakie wybiorą ścieżki.

Jedną z unikatowych cech X-Morph: Defense jest możliwość budowania wież praktycznie w dowolnym miejscu na mapie i kształtowanie w ten sposób dynamicznie zmieniających się ścieżek dla napastników.

Potrzebna jest także specjalizacja. Miotacze ognia są świetne na szybko poruszające się jednostki naziemne, wieże artyleryjskie są najlepszą kontrą na duże grupy powolnych przeciwników, laser przeciwlotniczy jest idealny do zestrzeliwania bombowców i tak dalej.

Zobacz na YouTube

Jako latający X-Morph przybierzemy cztery formy, przeznaczone do radzenia sobie z określonymi typami zagrożeń. Każdy „model” dysponuje dodatkowo dwoma atakami - podstawowym i ładowanym. Sterujemy w myśl zasad twin-stick shooter, a więc jedna gałka pada służy do celowania, druga do pilotażu.

Do tego podatne na zniszczenia miasta, wielkie roboty bojowe po stronie obrońców i kooperacja na podzielonym ekranie, dostępna we wszystkich misjach kampanii.

Read this next