Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dragon Quest 11 absolutnym hitem na japońskim rynku

Dwa miliony w dwa dni.

Podczas pierwszych dwóch dni na rynku w Japonii, Dragon Quest 11 znalazło już ponad 2 miliony nabywców.

Do sklepów ustawiały się długie kolejki, a większym zainteresowaniem cieszyła się odsłona Nintendo 3DS, odpowiedzialna za dokładnie 1 130 468 egzemplarzy pudełkowych.

Stylu Toriyamy nie sposób pomylić

Do tego 950 338 sztuk sprzedanych na PS4, co daje łącznie 2,08 mln egzemplarzy - spektakularny wynik, jak na tak krótki okres. Dane ujawnił magazyn Famitsu.

Warto dodać, że opublikowane informacje nie obejmują w ogóle zainteresowania wydaniami cyfrowymi na obu konsolach.

Jak porównuje serwis Kotaku, The Legend of Zelda: Breath of the Wild osiągnęło nakład 231 tysięcy w trzy dni, Splatoon 2 to 671 tys. w takim samym okresie, a Pokémon Sun oraz Moon - 1,9 mln w czasie 72 godzin.

Najnowsza odsłona popularnego cyklu Dragon Quest debiutowała w Japonii w ubiegły piątek. Przedstawiciele Square Enix zapowiedzieli, że gra trafi do Europy i Stanów Zjednoczonych w 2018 roku, jako Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age.

Zobacz na YouTube

Wersja 3DS oferuje podział na trójwymiarowy obraz na górnym ekranie oraz klasyczną odsłonę 2D na dole. Również podczas walki można wybrać jeden z dwóch trybów i opcje sterowania. W planach jest też edycja na Switcha, co na pewno tylko poprawi wyniki.

Jak na cykl przystało, uwagę zwraca oprawa graficzna rodem z Dragon Ball. To nie przypadek - projektantem postaci jest sam Akira Toriyama, twórca cyklu ze Smoczymi Kulami.

Read this next