NBA 2K18 wprowadza opowieść fabularną w kampanii

Trudne życie menedżera.

Seria NBA 2K już od lat posiada dwa tryby, w których zarządzamy zespołami: MyGM oraz MyLeague. Oba zaczęły znacznie się do siebie upodabniać, co skłoniło studio Visual Concepts do wprowadzenia istotnej zmiany w tym pierwszym - kampanii fabularnej.

Opowieści tego typu nie są oczywiście większą nowości i zwłaszcza EA szeroko stawia teraz na podobne podejście, po sukcesie swojej Podróży w Fifie 17. W NBA 2K18 w MyGM poprowadzimy jednak nie zawodnika, lecz głównego menedżera klubu.

1
Screen z kampanii MyGM: The Next Chapter

Całość otrzymała tytuł The Next Chapter. Wcielamy się w byłego koszykarza, który wraca do NBA po sześciu latach przerwy, po poważnej kontuzji, która zakończyła jego karierę na parkiecie. Główną atrakcją będzie podejmowanie wyborów w przeróżnych przerywnikach: w dialogach z zawodnikami, trenerami czy dziennikarzami.

Starszy producent Erick Boenisch wyjaśnia w ogłoszeniu na Facebooku, że celem deweloperów jest przygotowanie wrażeń, które będą „wolne od stereotypowych, fabularnych klisz, które zapewne już teraz układacie w głowie”.

Podejmowane wybory mają mieć istotne znaczenie, faktycznie wpłyną na personel zespołu i nie będą podobno dyktowane z góry przez scenarzystów - zapewnia twórca.

Jeśli o NBA 2K18 mowa, to seria dostosowuje się także do szeregu nowych przepisów i innowacji w sporcie, takich jak kontrakty grupowe, drogie umowy „Super Max”, minimalny skład wynoszący 14 koszykarzy, aktualne zasady przerw na żądanie i tak dalej.

Do tego integracja ligi G-League. Nie będziemy mogli w niej zagrać, lecz na niższy szczebel rozgrywkowy wyślemy zawodników lub wyszukamy tu młode talenty.

2
Screen z kampanii MyGM: The Next Chapter

Jest też mnóstwo mniejszych zmian, jak kolejne miasta, do których można przenieść klub, zaawansowany system przeglądu statystyk, rozbudowany trening zagrań czy mądrzejsze generowanie nowych zawodników do draftu. Detale znaleźć można na Facebooku.

NBA 2K18 debiutuje 19 września na PC, PS3, PS4, X360, Xbox One i Nintendo Switch.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami