Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ubisoft ma plany na długie wsparcie dla Skull & Bones

Piracka fantazja.

Ubisoft zapewnia, że zamierza wspierać pirackie Skull & Bones przez wiele lat po premierze, planując nie jedną grę, a cały - nowy - cykl produkcji.

Podczas niedawnego spotkania z dziennikarzami, w biurze odpowiedzialnego za prace studia Ubisoft Singapore, menedżer zarządzający oddziałem ujawnił między innymi, w jaki sposób powstał pomysł na tytuł.

Okręt, nie statek

- Po Assassin's Creed 4: Black Flag chcieliśmy zostać w fantastycznym świecie piratów, czyniąc go większym i mocniejszym - zapewnił Olivier de Rotalier (dzięki, GameSpot).

Deweloperzy przygotowali prototyp z potyczkami „jeden na jednego”. Ten okazał się znacząco odbiegać od stylistyki i założeń Assassin's Creed, więc Skull & Bones postanowiono przekształcić w samodzielny projekt, znacznie poszerzając także skalę walk na morzach.

- Nie chcieliśmy żadnych ograniczeń, a tworzenia nowej licencji pozwala robić wszystko, co tylko chcemy - dodał Yves Guillemot, dyrektor generalny Ubisoftu. - To sposób na kreatywną wolność.

Wydawca zamierza wspierać i rozwijać serię nawet przez następne 10-15 lat.

- Budujemy tytuł, który zamierzamy wspierać przez długi czas, bazując na mocnych systemach: RPG, online - tłumaczył de Rotalier. - Chcemy zbudować solidną usługę, podtrzymującą długoterminowe zainteresowanie. Wierzmy, że przygotowywane podstawy rozgrywki są na tyle silne, by przyciągać graczy.

Guillemot dodał, że jeszcze nigdy w historii tytuł Ubisoftu nie spotkał się z tak dużym zainteresowaniem po prezentacji na targach E3, mają zapewne na myśli liczbę zapisów do testów beta na oficjalnej stronie.

Zobacz na YouTube

Taktyczna gra akcji z możliwością ulepszania własnego okrętu zadebiutuje jesienią 2018 roku.

Produkcja skupia się na sieciowej rywalizacji pomiędzy graczami, którzy będą zakładali własne ugrupowania pirackie. Możliwe będą potyczki nawet pomiędzy pięcioosobowymi drużynami, składającymi się z jednostek reprezentujących różne klasy.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Skull and Bones

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze