Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy wzbogaciło się o kolejny poziom

Wyjątkowo trudna mapa.

Pierwsza odsłona serii Crash Bandicoot posiadała poziom o tak wysokim poziomie trudności, że odpowiedzialne za prace studio Naughty Dog zdecydowało się ostatecznie nie umieszczać go w grze. Teraz Stormy Ascent powraca, jako darmowe DLC do remake'u z N. Sane Trilogy.

Lokację pobierzemy za darmo do 19 sierpnia. Po tym terminie trzeba już będzie zapłacić, około 3 euro (ok. 13 zł).

Stormy Ascent jest znacznie większe niż pozostałe mapy w pierwszym Crash BandicootZobacz na YouTube

Projektant oryginału - Taylor Kurosaki (obecnie w Infinity Ward) - wspomina swoją pracę w rozmowie z oficjalnym blogiem PlayStation.

- To był jeden z ostatnich etapów, jakie ukończyłem w fazie produkcji. Szykowaliśmy się do oddania złotej wersji gry do tłoczenia i podjęto decyzję o wycięciu mapy - wyjaśnia.

- Dało się grać, ale całość była po prostu zbyt trudna i nie zdążyliśmy z obniżeniem poziomu komplikacji. Pliki pozostały na dysku, ponieważ bezpieczniej było je tam zostawić.

Czujni gracze znaleźli pozostałości Stormy Ascent właśnie dzięki analizie treści znajdujących się na krążku. Vicarious Visions - twórcy remake'ów - chcieli udostępnić etap, ale także nie zdążyli. Po części dlatego, że nie mogli ukończyć oryginalnej wersji.

- Dogłębne poznanie poziomu w celu dokładnego odświeżenia było wyzwaniem - przyznaje reżyser Dan Tanguay. - Zwłaszcza odpowiednie wyczucie czasu, gdy niebezpieczeństwa i platformy poruszają się coraz szybciej.

Teraz zadania na pewno nie ułatwi fakt, że Crash Bandicoot N. Sane Trilogy jest trudniejsze niż oryginalne wersje, co potwierdzili niedawno sami twórcy.

Read this next