Czarownik, podobnie jak inne klasy w Destiny 2, ma do dyspozycji dwie różne podklasy. Wybierając ją warto zwrócić szczególną uwagę na różnice pomiędzy superzdolnościami, czyli dostępnymi bardzo rzadko cechami, które jednak gwarantują zyskanie znacznej przewagi na polu bitwy.

Zwróć też uwagę na inne możliwości Czarownika. Kluczowe dla wyboru podklasy mogą okazać się także granaty, które w tym przypadku gwarantują naprawdę zróżnicowane możliwości. Nie różnią się od siebie z kolei ruchy w powietrzu, choć nazywają się inaczej.

Czarownik Ostrze Świtu

1. Superzdolność: Brzask. Po naładowaniu paska wciśnij jednocześnie L1+R1 / LB+RB, aby wpleść światło słoneczne w ostrza i porazić wrogów z niebios.

2. Granaty.

  • Słoneczny tworzy wir Światła słonecznego i zadaje ciągłe obrażenia pochwyconym wrogom.
  • Ognisty razi przeciwników promieniami Światła słonecznego.
  • Fuzyjny to granat wybuchowy, który zadaje dodatkowe obrażenia po przyczepieniu do wroga.

Wszystkie granaty rzucasz za pomocą przycisku L1 / LB.

014
Podklasa Czarownika - Ostrze Świtu.

3. Umiejętność klasowa.

  • Uzdrawiająca wyrwa - twórz studnię Światła, która stale leczy znajdujące się w niej osoby. Wciśnij i przytrzymaj ○ / B, aby aktywować.
  • Wzmacniająca wyrwa - twórz studnię Światła, która zwiększa obrażenia zadawane bronią przez znajdujące się w niej osoby. Wciśnij i przytrzymaj ○ / B, aby aktywować.

4. Tryb poruszania się.

  • Szybowanie boczne - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu, zyskując większą kontrolę nad torem lotu.
  • Impuls szybowania - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w locie, zyskując dużą prędkość początkową.
  • Zrównoważone szybowanie - podskocz w powietrzu, by uruchomić Szybowanie i zacząć dryfować w powietrzu, zyskując umiarkowaną prędkość i większą kontrolę nad torem lotu.

Wszystkie z wymienionych umiejętności aktywujesz przyciskiem X / A na padzie.

5. Dostrojenie do nieba.

  • Szybki atak - uderz wroga zdolnością walki wręcz, by podpalić cel i tymczasowo zwiększyć prędkość ruchu i przeładowania.
  • Skrzydlate słońce - zaatakuj wrogów w locie, strzelaj z broni i rzucaj granatami w trakcie szybowania.
  • Robi się gorąco - zabójstwa w powietrzu odnawiają energię granatów i walki wręcz. Użycie Brzasku automatycznie odnawia energię wszystkich zdolności.
  • Upadek Ikara - naciśnij 2x ○ / B w powietrzu, by wykonać Unik.

Czarownik Kroczący przez Próżnię

6. Superzdolność: Bomba Rozbłyskowa. Po naładowaniu paska wciśnij jednocześnie L1+R1 / LB+RB, aby cisnąć w przeciwników wybuchowym pociskiem Światła próżniowego, aby unicestwić wszystkich w zasięgu eksplozji.

7. Granaty.

  • Wirowy tworzy wir zadający ciągłe obrażenia pochwyconym wrogom.
  • Aksjonowy to pocisk Światła próżniowego, który przy trafieniu dzieli się na mniejsze pociski, wyszukujące wrogów.
  • Kasetowy dzieli się na wiele mniejszych fragmentów, pokrywających okolicę wybuchami.

Wszystkie granaty rzucasz za pomocą przycisku L1 / LB.

015
Podklasa Czarownika - Kroczący przez Próżnię.

8. Umiejętność klasowa - patrz punkt 3.

9. Tryb poruszania się - patrz punkt 4.

Wszystkie z umiejętności związanych z poruszaniem się aktywujesz przyciskiem X / A na padzie.

10. Powinowactwo Chaosu.

  • Zew entropii - uderz wroga tą zdolnością walki wręcz, by wyssać jego energię i odnowić swój granat.
  • Akcelerator chaosu - przytrzymaj L1 / LB, by użyć mocy swojej superzdolności do przeciążenia granatu, co zwiększy jego skuteczność.
  • Pobłysk - zabójstwo zdolnością próżniową sprawia, że wrogowie wybuchają.
  • Kataklizm - bomba rozbłyskowa leci powoli i wyszukuje wrogów. Po detonacji rozpada się na mniejsze pociski namierzające. Strzel z broni do bomby rozbłyskowej, by spowodować wcześniejszą detonację.