Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Tryb wieloosobowy do Just Cause 3 ukaże się 20 lipca

Szereg trybów i atrakcji.

Grupa nanos informuje, że pełna wersja modyfikacji wprowadzającej tryb wieloosobowy do Just Cause 3 zadebiutuje już za tydzień, 20 lipca, tylko na PC.

Od stycznia tego roku ze strony internetowej twórców można było pobrać odsłony testowe, lecz ostateczne wydanie będzie już dostępne na Steamie, jako darmowe DLC.

Rico dla każdego

Warto przypomnieć, że multiplayer nie jest już dziełem osób, które odpowiadały za podobny tryb do Just Cause 2. Szef projektu JC2-MP - Cameron „Trix” Foote - początkowo tworzył także odsłonę JC3-MP, ale otrzymał ofertę prace w samych Avalanche Studios w Szwecji.

Dlatego też za własne dzieło zabrała się grupa nanos, tworząca wcześniej tryby sieciowe do GTA 4, GTA 5 (zamknięty przez Rockstar), czy Mafii 2.

Just Cause 3: Multiplayer Mod oferuje kilka atrakcji, przeznaczonych nawet dla kilkuset graczy jednocześnie. We współpracy ze znajomymi można na przykład zmagać się z przeciwnikami kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję, wysadzać mosty i bazy, czy skakać ze spadochronu.

Cover image for YouTube videonanos Just Cause 3 Multiplayer - 1.0 Steam release announcement

Są również warianty nastawione na rywalizację. Gracze mogą między innymi wziąć udział w klasycznym deathmatchu oraz w wyścigach samochodowych.

Przygotowano też specjalny edytor, który pozwala właścicielom serwerów niemalże dowolnie modyfikować mechanizmy rozgrywki. Z pomocą narzędzia można więc na przykład zmniejszyć grawitację lub wyposażyć użytkowników w określony rodzaj broni.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Just Cause 3

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze