Kilkanaście minut rozgrywki z Monster Hunter World

Eksploracja i polowanie.

Przedstawiciele firmy Capcom zorganizowali dziś prezentację poświęconą grze Monster Hunter World. Podczas transmisji ujawniono nowe fragmenty rozgrywki.

Gameplay (rozpoczyna się w 47 minucie) pozwala przyjrzeć się starciom z większymi potworami - w sumie trzema różnymi. Przy okazji można zobaczyć, jak wygląda oprawa w odsłonie serii tworzonej z myślą o PS4, Xbox One i PC.

Monster Hunter World ukaże się na początku 2018 roku - wersja komputerowa trafi do sprzedaży z lekkim opóźnieniem. Deweloperzy podkreślają, że to pełnoprawna odsłona cyklu, która mogłaby mieć cyfrę 5 w tytule.

Podstawy zabawy pozostaną niezmienione. Najważniejsze są polowania na różne monstra, pozyskiwanie z nich materiałów i tworzenie ekwipunku. Świat jest jednak bardziej połączony, ponieważ między różnymi obszarami przemieszczamy się bez ekranów ładowania.

Inne zmiany i nowości to możliwość chowania się przed potworami, używanie świetlików zamiast farby do śledzenia zwierzyny, przyzywanie latającego stwora odstawiającego gracza do bazy, czy też podnoszenie przedmiotów bez zatrzymywania się.

Prace nad grą trwają od czterech lat. Powróci oczywiście opcja kooperacji za pośrednictwem sieci - maksymalnie z trójką innych graczy.

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz dołączył do nas w 2013 roku. Zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.