Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Metro Exodus nie będzie grą z otwartym światem

Choć zaoferuje większą swobodę.

Metro Exodus, następca Metro: Last Light x 2013 roku, nie będzie grą z otwartym światem. Produkcja zaoferuje co prawda większe mapy, ale nadal ograniczane prowadzoną fabułą.

Informacje przekazał producent wykonawczy Jon Bloch w rozmowie z serwisem PCGamesN.

Piesek?

- Po pierwsze i najważniejsze, nie odchodzimy od klasycznej, liniowej rozgrywki z poprzednich części Metro - przyznał deweloper. - Tego elementu nie brakuje, ale nowa rozgrywka przypomina bardziej sandboksowy survival.

Pomysł polega na tym, by tytuł nawiązał bardziej do cenionego cyklu Stalker, z którego zresztą wywodzi się wielu pracowników 4A Games.

- Są większe, nieliniowe poziomy i dużo więcej swobody, ale wplecione w opowieść - wyjaśniał Bloch. - Fabuła będzie więc kontynuowana przez nieliniowe i liniowe poziomy.

- Nie jest to więc otwarty świat w tradycyjnym rozumieniu, ale możemy zaoferować graczom znacznie większą swobodę działania niż w przeszłości - dodał.

Zobacz na YouTube

Jednocześnie dowiedzieliśmy się, że materiał wideo Metro Exodus z konferencji Microsoftu powstał „na silniku”, prezentując „docelową jakość”. Krótko pisząc: pokaz miał niewiele wspólnego z rzeczywistą rozgrywką.

Produkcja 4A Games debiutuje w przyszłym roku na PC, PS4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Metro: Exodus

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze